|
Auteur |
Bericht |
eriktheman
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 12 okt 2010 8:50 Onderwerp: NL met Marokkaans paspoort en Spaanse verblijfsvergunning |
|
|
Ik heb een vraagje.
Vrouw wil in Nederland komen. Of is eigenlijk al in Nederland.
Ze heeft een Marokkaans paspoort en een Spaanse verblijfsvergunning.
Ze heeft 1 kind met een Nederlands paspoort. daarnaast is ze getrouwd met een man (Marokkaans), maar heeft ook een Nederlands paspoort.
Wat zijn de mogelijkheden voor deze vrouw in het kader van gezinshereniging/vorming?
Kan ze een Nederlands paspoort krijgen of wat dan ook?
Ze wil hier iig zo lang mogelijk blijven.
(ps. dit is alles wat ik weet) |
|
|
|
 |
Furr
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: di 12 okt 2010 15:14 Onderwerp: |
|
|
Om eerlijk te zijn hoop ik van niet. En straks met de nieuwe migratieregels lukt het al helemaal niet meer. |
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: di 12 okt 2010 16:08 Onderwerp: |
|
|
Wat een verschrikkelijk ongepaste opmerking. _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
Furr
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: di 12 okt 2010 20:07 Onderwerp: |
|
|
Ohjah das waar ook, in NL mag je je eigen mening niet meer geven tegenwoordig.
Scheit land. |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: di 12 okt 2010 20:09 Onderwerp: Re: hallo mensen |
|
|
eriktheman schreef: | Of is eigenlijk al in Nederland.
(...)en een Spaanse verblijfsvergunning.
|
In Nederland: Legaal, illegaal, op welke basis?
Spaanse verblijfsvergunning: wat voor vergunning met welke toestemmingen/beperkingen?
Overigens heeft de IND ook een website met een vraag-antwoord-gebeuren. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 12 okt 2010 20:10 Onderwerp: |
|
|
Het staat de moderatoren hier geheel vrij om Furr's vrijheid van meningsuiting te beknotten. Het zou het forum geen slecht doen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 12 okt 2010 23:17 Onderwerp: |
|
|
Furr schreef: | Om eerlijk te zijn hoop ik van niet. En straks met de nieuwe migratieregels lukt het al helemaal niet meer. |
Volgens mij is dit een juridisch forum en wordt hier gevraagd naar de juridische mogelijkheden, gelet op de door ts geschetste casus. Fora waar te pas en te onpas meningen kunnen worden gespuid zijn elders in overvloed te vinden.
@ts: Wie heeft nu een Nederlands paspoort? Ik neem aan de Marokkaanse echtgenoot? |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 12 okt 2010 23:17 Onderwerp: |
|
|
Furr schreef: | Om eerlijk te zijn hoop ik van niet. En straks met de nieuwe migratieregels lukt het al helemaal niet meer. |
Volgens mij is dit een juridisch forum en wordt hier gevraagd naar de juridische mogelijkheden, gelet op de door ts geschetste casus. Fora waar te pas en te onpas meningen kunnen worden gespuid zijn elders in overvloed te vinden.
@ts: Wie heeft nu een Nederlands paspoort? Ik neem aan de Marokkaanse echtgenoot? |
|
|
|
 |
eriktheman
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 13 okt 2010 13:22 Onderwerp: |
|
|
mensen,
Graag alleen juridisch advies. De echtgenoot heeft een Nederlands pastoort idd. zij is hier gekomen en wil blijven. |
|
|
|
 |
BartL
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 13 okt 2010 14:08 Onderwerp: |
|
|
Furr schreef: | Ohjah das waar ook, in NL mag je je eigen mening niet meer geven tegenwoordig.
Scheit land. |
Tuurlijk mag dat wel, we hebben er alleen een mening over... |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: wo 13 okt 2010 15:16 Onderwerp: |
|
|
eriktheman schreef: | zij is hier gekomen en wil blijven. |
Op welke basis is zij hier nu? _________________ Mine! |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
|
|
|
 |
|