Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 08 okt 2010 1:51 Onderwerp: |
|
|
cvb schreef: | Eric_vr schreef: | ouwe sloeber schreef: | Eric_vr schreef: | Wat mij betreft kan deze draad verwijderd worden.
Laten we het er op houden dat de politie dit serieus neemt. Verder mag dit vergeten worden. | Wat flauw. Advies vragen op een forum en zodra je je antwoord hebt je vraag verwijderen. Mensen hebben wel serieus moeite voor jou gedaan.
Kan iemand zijn vraag kort zijn vraag en achtergrond nog weergeven? | Flauw? Het draait niet om jou, of wat jij graag wil zien.
Ik heb inderdaad om advies gevraagd, maar toen bedacht ik mij. Punt uit. | Eric_vr heeft de diskussie weliswaar gestart, maar is terzake niet alleen-belanghebbende, althans heeft er b.v. niet voor betaald, en behoort daarmee dus ook niet dingen te doen, die onmiskenbaar tegen het belang van o.m. de andere deelnemers op het forum ingaan, inkl. geinteresseerden/niet-deelnemers aan de diskussie. |
Dat klinkt nogal gepeperd.
Moeten we hem nu dagvaarden?  _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 08 okt 2010 6:29 Onderwerp: |
|
|
HenkR schreef: | cvb schreef: | Eric_vr schreef: | ouwe sloeber schreef: | Eric_vr schreef: | Wat mij betreft kan deze draad verwijderd worden.
Laten we het er op houden dat de politie dit serieus neemt. Verder mag dit vergeten worden. | Wat flauw. Advies vragen op een forum en zodra je je antwoord hebt je vraag verwijderen. Mensen hebben wel serieus moeite voor jou gedaan.
Kan iemand zijn vraag kort zijn vraag en achtergrond nog weergeven? | Flauw? Het draait niet om jou, of wat jij graag wil zien.
Ik heb inderdaad om advies gevraagd, maar toen bedacht ik mij. Punt uit. | Eric_vr heeft de diskussie weliswaar gestart, maar is terzake niet alleen-belanghebbende, althans heeft er b.v. niet voor betaald, en behoort daarmee dus ook niet dingen te doen, die onmiskenbaar tegen het belang van o.m. de andere deelnemers op het forum ingaan, inkl. geinteresseerden/niet-deelnemers aan de diskussie. | Dat klinkt nogal gepeperd. | Lijkt mij/niet-jurist een passende duiding van het optreden van Eric_vr. Quote: | Moeten we hem nu dagvaarden?  | Optreden lijkt mij/idem niet strafbaar. |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: za 09 okt 2010 4:31 Onderwerp: |
|
|
*Toch maar verwijderd.* _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|