|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 30 mei 2010 21:06 Onderwerp: |
|
|
jeroen1990 schreef: | Ben ik het niet helemaal mee eens.
Het is het goed recht van jou vriend om niemand in zijn post te laten kijken ook al is hij 4 maanden niet aanwezig. De gevolgen komen daarbij niet altijd voor zijn rekening. Als hij aantoonbaar kan aangeven dat hij gedurende die 4 maanden geen post heeft kunnen ontvangen of het heeft laten vasthouden door de TNT wordt bij een bezwaarschrift altijd de verhoging kwijtgescholden. |
Onzin. De jurisprudentie is duidelijk genoeg op dit punt. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
jeroen1990
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: zo 30 mei 2010 22:10 Onderwerp: |
|
|
sorry voor verkeerde info dan |
|
|
|
 |
solak
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 07 okt 2010 23:24 Onderwerp: |
|
|
hallo allemaal,
ik heb dit onderwerp nu ongeveer een half jaar geleden geplaatst.
mijn vriend heeft nog steeds niks vernomen,kan dat?
moet hij nu zelf actie ondernemen,want hij is bang dat het in de post is zoek geraakt,
hij heeft wel meerdere dingen nooit per post ontvangen,maar die wel per post verstuurd zijn.
tnt post maakt er momenteel een potje van.
Dus mijn vraag is,waar kun je informeren of er een boete tegen je open staat?of dat je gedagvaardigd bent?hij wil namelijk niet dat de zaak onnodig nog moeilijker word dan dat hij al is.
alvast bedankt. |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 08 okt 2010 1:59 Onderwerp: |
|
|
Ik zou beginnen te informeren bij de griffie van de rechtbank in het arrondissement waar hij woonde.
Het is even moeite doen om er in persoon heen te gaan maar de informatievoorziening is daar goed op orde.
Misschien moet hij daarna toch ergens anders heen maar dat hoort hij daar dan wel. _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
|