|
|
| Auteur |
Bericht |
Visser
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 18 sep 2010 20:32 Onderwerp: Tekst nodig van BPF / VPL / Pensioenwet uit 1988 !!! |
|
|
Graag wil ik weten of op 1 juli 1988 al de wet BPF van kracht was en of er toen ook al een VPL (verplichtstellingsbeschikking) bestond. En zo ja waar kan ik de bijbehorende teksten vinden die van toepassing waren in 1988?
Verder zoek ik de tekst van de Pensioenwet zoals die op 1 juli 1988 van kracht was.
Verder heb ik dringend nodig de tekst van het complete artikel 1637 van het oud BW.
Wie o wie kan mij helpen? U zou mij er een grote dienst mee bewijzen. Bedankt op voorhand.  |
|
|
|
|
 |
KMvdB
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 71
|
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: zo 19 sep 2010 12:27 Onderwerp: |
|
|
| Visser schreef: | | Graag wil ik weten of op 1 juli 1988 al de wet BPF van kracht was |
De Wet verplichte deelneming in een bedrijfstakpensioenfonds 2000 was in 1988 nog niet in werking getreden, maar blijkens art. 40 was er voorheen de Wet betreffende verplichte deelneming in een bedrijfspensioenfonds.
| Quote: | | Verder zoek ik de tekst van de Pensioenwet zoals die op 1 juli 1988 van kracht was. |
De huidige Pensioenwet is in 2007 in werking getreden. Daarvoor was er de Pensioen- en spaarfondsenwet uit 1952. Achter de link kun je de tekst van de wet vinden zoals die luidde op 1 mei 2002. Via de "i" achter een artikel kun je uitzoeken wanneer het artikel voor het laatst is gewijzigd. Eventueel zou je via de kamerstuknummers kunnen uitzoeken wat er precies is gewijzigd. Kamerstukken zijn te vinden via deze link (vanaf 1995 vermoed ik) en deze link (tot 1995).
Misschien is het een idee om de belastingdienst of een pensioenfonds om hulp te vragen. Geen idee of dat kan helpen, maar wie weet... _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
Visser
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 21 sep 2010 22:08 Onderwerp: |
|
|
| Quote: | | Misschien is het een idee om de belastingdienst of een pensioenfonds om hulp te vragen. Geen idee of dat kan helpen, maar wie weet... |
Bedankt voor je antwoord. Die betreffende tekst van de Pensioen en spaarfondsenwet had ik gevonden. Echter ik moet de tekst hebben die gold op 1 juli 1988. Heb deze nu aangevraagd bij ministerie van SZW. Ik heb een geschil met het BPF Bouw en zij zijn niet bereidwillig om mij van informatie te voorzien (ondanks de verplichting die zij daartoe hebben).
Eerder gaf je me een bericht terug m.b.t. artikel 1637 uit het oud BW. Heb je toevallig de complete wettekst van dat artikel?
Opnieuw bij voorbaat dank! |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: di 21 sep 2010 22:36 Onderwerp: |
|
|
| Visser schreef: | | Eerder gaf je me een bericht terug m.b.t. artikel 1637 uit het oud BW. Heb je toevallig de complete wettekst van dat artikel? |
Dat was denk ik niet ik maar KMvdB. Hij gaf de complete tekst van art. 1637 BW (oud). Klik op zijn link naar google books en blader. Misschien wel een oudere versie van het artikel dan je zoekt... _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
hwm.klaassen
Leeftijd: 79 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 22 sep 2010 0:48 Onderwerp: Re: Tekst nodig van BPF / VPL / Pensioenwet uit 1988 !!! |
|
|
| Visser schreef: | Graag wil ik weten of op 1 juli 1988 al de wet BPF van kracht was en of er toen ook al een VPL (verplichtstellingsbeschikking) bestond. En zo ja waar kan ik de bijbehorende teksten vinden die van toepassing waren in 1988?
Verder zoek ik de tekst van de Pensioenwet zoals die op 1 juli 1988 van kracht was.
Verder heb ik dringend nodig de tekst van het complete artikel 1637 van het oud BW.
Wie o wie kan mij helpen? U zou mij er een grote dienst mee bewijzen. Bedankt op voorhand.  |
Kan het proberen om het op te vragen
Zit wel eens aan tafel bij iemand die zit in het bestuur.
Hoop dat het lukt
Hwm.Klaassen |
|
|
|
|
 |
|
|