|
Auteur |
Bericht |
eric76
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 15 aug 2010 21:17 Onderwerp: geen opleidingsvraag |
|
|
Goede avond,
Sorry, ik zie dat ik mijn vraag beter in rechtshulp had kunnen plaatsen. Het lukt me niet het bericht te verwijderen. excuus!
ik heb een vraag en hoop dat iemand hier die voor me kan en wil beantwoorden.
Ik heb recent een opleiding afgerond (althans bijna). De opleiding bestond uit 10 blokken en ter afronding moest voor elk blok een eindopdracht worden ingeleverd. De eerste negen blokken heb ik mijn eindopdracht steeds te laat ingeleverd. Soms een dag te laat maar soms ook een aantal weken te laat.
De opdrachten zijn alle keren gewoon in ontvangst genomen, nagekeken en voorzien van feedback naar mij terrug gezonden. Nooit iets gehoord dat ze laat waren of bezwaren gehoord met betrekking tot het te laat inleveren.
Ook de eindopdracht van het laatste blok heb ik te laat ingeleverd, maar een week later kreeg ik een email van de opleiding dat de opdracht te laat is en dat ik daarom het hele blok overnieuw moet doen.
In het examenregelement staat niets over eventuele consequenties bij het te laat inleveren van eindopdrachten.
Mijn vraag is of het redelijk is om een sanctie op te leggen voor het te laat in leveren van de opdracht terwijl bij de voorgaande blokken het te laat inleveren steeds is geaccepteerd en er geen sanctie volgde.
Hoe kan ik mij bij een eventueel bezwaar tegen dit besluit verweren?
Hopend op een antwoord en met vriendelijke groet Eric. |
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: ma 16 aug 2010 9:09 Onderwerp: |
|
|
Met een enorm goede reden waarom je het te laat hebt ingeleverd. Maar ik geef je weinig kans omdat je geen enkele keer iets op tijd hebt ingeleverd. _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
|