|
Auteur |
Bericht |
Furr
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: do 12 aug 2010 16:44 Onderwerp: Juruspudentie gevraagd |
|
|
Ik vraag jullie of jullie misschien juruspudentie hebben voor mij. Wij hebben nadeelcompensatie ingediend bij de Gemeente wegens veranderen bestemmingsplan, waar we al 8 jaar last van ondervinden. Nu hebben we nadeelcompensatie ingediend, dat was allemaal prima. Alleen zegt de gemeente dat zij uitgaat van bestaande juruspudentie qua vergelijkende zaken.
Iemand iets? |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 12 aug 2010 23:59 Onderwerp: |
|
|
Ik neem aan dat je bedoelt dat je een verzoek om planschadevergoeding hebt ingediend? Wat voor jurisprudentie zoek je over dit onderwerp? Je vraag is tamelijk breed. |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 13 aug 2010 8:22 Onderwerp: |
|
|
@Nico: volgens mij gaat het niet meer om planschade maar om een schadebesluit. Je kunt dan het beste even het draadje over het kinderdagverblijf van Furr bekijken.
@Furr: op Wikipedia is best al wat te vinden over nadeelcompensatie wellicht dat je daar wat relevante trefwoorden vandaan kan halen om op rechtspraak.nl mee verder te zoeken. Zoals Nico al opmerkt is het een breed begrip. Het bestuursorgaan zal iets moeten roepen over schade als jij daarover ook iets hebt geroepen/eis hebt neergelegd. Je kan ze overigens ook eerst iets laten roepen en dit dan vervolgens voorleggen. Dat maakt het reageren voor ons iets gemakkelijker. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: vr 13 aug 2010 9:13 Onderwerp: |
|
|
BG: thnx, ga ik even bekijken. Qua dat roepen, dat doen we ook, de gemeente gaat ons verzoek bekijken qua bestaande juruspudentie op dat gebied. Daarom was ik benieuwd wat we ongeveer konden verwachten. Wij geven niets aan gemeente komt over een aantal weken met een beslissing. |
|
|
|
 |
Chocky
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 aug 2010 12:45 Onderwerp: |
|
|
@Furr: Is er een reden waarom je consequent jurusprudentie schrijft in plaats van jurisprudentie?  |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: vr 13 aug 2010 12:50 Onderwerp: |
|
|
Geen idee  |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 13 aug 2010 15:41 Onderwerp: |
|
|
Chocky schreef: | @Furr: Is er een reden waarom je consequent jurusprudentie schrijft in plaats van jurisprudentie?  |
De 'r' schrijft ie toch echt niet...  _________________ Mine! |
|
|
|
 |
|