|
Auteur |
Bericht |
MarijnvR
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 29 jul 2010 16:57 Onderwerp: . |
|
|
bericht op verzoek verwijderd, dank voor reacties.
Laatst aangepast door MarijnvR op wo 25 aug 2010 13:03, in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 11:32 Onderwerp: |
|
|
Ik neem aan dat op de overeenkomst het Namibische recht van toepassing is? _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 12:29 Onderwerp: |
|
|
Geen verzekering afgesloten neem ik aan? _________________ Mine! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 15:08 Onderwerp: |
|
|
Gewoon kopietjes van die verzonden emails met een begeleidend briefje naar het incassobureau sturen met de mededeling dat je nimmer een fatsoenlijke reactie hebt ontvangen en niet van zins bent te betalen. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MarijnvR
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 15:27 Onderwerp: |
|
|
..
Laatst aangepast door MarijnvR op wo 25 aug 2010 13:04, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
hwm.klaassen
Leeftijd: 79 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 31 jul 2010 1:28 Onderwerp: De Auto |
|
|
De verzekering in die landen moet je zelf doen
Je hebt wel getekent dat de auto geen schade had
En komt terug met schade Dat jij niet verzekert bent daar heeft Hetz niks mee te doen
Ik huur ook wel eens een auto Ik zet de verzekering altijd om van mijn auto naar de huur auto
Nooit problemen mee gehad Moet er bij zeggen alles loopt via Nederland
Hwm.klaassen |
|
|
|
 |
hwm.klaassen
Leeftijd: 79 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 31 jul 2010 1:28 Onderwerp: De Auto |
|
|
De verzekering in die landen moet je zelf doen
Je hebt wel getekent dat de auto geen schade had
En komt terug met schade Dat jij niet verzekert bent daar heeft Hetz niks mee te doen
Ik huur ook wel eens een auto Ik zet de verzekering altijd om van mijn auto naar de huur auto
Nooit problemen mee gehad Moet er bij zeggen alles loopt via Nederland
Hwm.klaassen |
|
|
|
 |
|