|
Auteur |
Bericht |
koophal
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 16 jul 2010 19:31 Onderwerp: Opzeggen huurcontract: hoe huurovereenkomst opzeggen? |
|
|
Wanneer loopt mijn contract nu af in 2011 of in 2016
ik wil graag een second opinion een advocaat die ik heb gesproken via de kamer van koophandel zegt per 31 december 2011
dit staat erover in mijn huurcontract
3.1 Deze overeenkomst is aangegaan voor de duur van onbepaalde tijd, ingaande op 1 januari 2006 en lopende tot en met 31 december 2011
3.2 Na het verstrijken van de in 3.1 genoemde periode wordt deze overeenkomst voortgezet voor een aansluitende periode van 5 (vijf) jaar , derhalve tot en met 31 december 2016
deze overeenkomst wordt vervolgens voortgezet voor aansluitende perioden van telkens 5 (vijf) jaar
Alvast bedankt,
Pieter de Ruiter |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 16 jul 2010 20:30 Onderwerp: |
|
|
Als het contract nooit wordt opgezegd zal de huur doorlopen tot in het oneindige.
Het woordje "onbepaalde" lijkt me een kennelijke verschrijving. Bedoeld is "bepaalde". _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
koophal
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 16 jul 2010 20:49 Onderwerp: |
|
|
Deze verhuurder heeft mij van alle kanten opgelicht waar niets aan is te doen. Tot ik vorige week achter dit schrijf foutje kwam. daarom is het wel heel belangrijk dat ik er per 31 december 2011 af kan |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 16 jul 2010 21:38 Onderwerp: |
|
|
Staat er ergens iets over opzeggen?
WAT huur je precies? Bedrijfsruimte? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: za 17 jul 2010 7:58 Onderwerp: |
|
|
Ik snap de vraag nu al iets beter: als je conform het bepaalde tijdig opzegt, eindigt de overeenkomst per 31 december 2011. |
|
|
|
 |
|