|
Auteur |
Bericht |
acnaib
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 5
|
Geplaatst: wo 12 mei 2010 14:00 Onderwerp: Gezocht uitspraak Hof 's Gravenhage 15 juni 1983 |
|
|
Hallo!!
Ik ben bezig met mijn scriptie over de niet naleving van het periodieke verrekenbeding uit de huwelijkse voorwaarden.
Nu ben ik bezig met de verwerking van de jurisprudentie. Ik heb o.a. de volgende uitspraak gevonden:
HR 15 februari 1985, NJ 1985, 885.
In deze uitspraak wordt verwezen naar de uitspraak die het Hof voorafgaand aan de cassatie heeft gedaan:
Hof 's Gravenhage 15 juni 1983.
Maar ik kan de uitspraak van het Hof nergens vinden.
Iemand tips o.i.d.?
Alvast bedankt! |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: wo 12 mei 2010 17:16 Onderwerp: |
|
|
En het gedeelte in de NJ na "De HR: verwerpt het beroep" dat door de redactie is toegevoegd voldoet niet reeds? |
|
|
|
 |
acnaib
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 5
|
Geplaatst: wo 12 mei 2010 18:41 Onderwerp: |
|
|
Grotendeels wel!
Maar ik wil deze uitspraak misschien gebruiken tijdens mijn presentatie. Daarom zou ik graag het hele arrest van het hof willen lezen. |
|
|
|
 |
acnaib
|
Geplaatst: do 13 mei 2010 15:14 Onderwerp: |
|
|
Ik hoor net van een student aan wie ik het ook had gevraagd, dat de uitspraak niet is gepubliceerd.
Lawyer, bedankt voor de moeite. |
|
|
|
 |
|