|
Auteur |
Bericht |
d_tronic
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 09 mei 2010 22:02 Onderwerp: Technische problemen na aankoop auto |
|
|
Beste,
In oktober 2010 heb ik een Volkswagen golf gekocht voor een bedrag van € 4250,00. Ik heb toendertijd 250 extra betaald voor 3 maanden garantie waardoor ik in totaal 4500 euro heb betaald voor de auto.
Direct na aankoop bleek de auto niet goed te remmen. Tijdens het remmen begon de auto hevig te trillen. Ik ben in 3 maanden tijd hiervoor 4 keer terug geweest met de auto. Ook na vier reparaties bleek het probleem nog steeds niet verholpen. Ik heb toendertijd een gesprek gehad met de eigenaar over het terugbrengen van de auto. De garagehouder wou mij echter het aankoopbedrag niet geheel terug geven maar beloofde mij wel het probleem te gaan oplossen. In de 2 maanden daarna ben ik nog twee keer teruggeweest met de auto.
Inmiddels heb ik de auto een half jaar en is het probleem nog steeds niet opgelost. Volgende week moet de auto beurt hebben. Ik wou de afspraak maken met de garagehouder om te betalen voor de beurt, maar niet voor de kosten voor het verhelpen van het probleem. De garagehouder deed hier erg moeilijk over en vertelde de kosten in overleg te behandelen.
Ik ben heel erg benieuwd wat mij rechten zijn in deze situatie en wat het meest verstandig is om te doen.
Alvast vriendelijk bedankt.
Mvg,
Arjan van Dijk |
|
|
|
 |
Nobility
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: di 11 mei 2010 6:43 Onderwerp: |
|