|
Auteur |
Bericht |
G84
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 2
|
Geplaatst: do 11 mrt 2010 20:48 Onderwerp: Woningbouwvereniging zonder toestemming gebruik van tuin |
|
|
De woningbouwvereninging wilt de komende 2 maanden een steiger plaatsen in mijn tuin om raamkozijnen te vervangen en te beschilderen van mij en mijn bovenburen.
Aangezien 2 maanden een lange periode is en ik word beperkt in mijn bewegingsruimte, kan ik hiervoor een vergoeding dan wel tegemoetkoming vragen aan de woningbouwvereniging? Of moet ik dit zomaar dulden? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: do 11 mrt 2010 22:25 Onderwerp: |
|
|
Dit hoort bij het huren van een benedenwoning en heb je dus maar te dulden. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 11 mrt 2010 22:41 Onderwerp: |
|
|
Precies wat bona zegt. Overigens is stam+t wel de hoofdregel voor de derde persoon enkelvoud, maar zijn er wel uitzonderingen. |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1831
|
Geplaatst: za 13 mrt 2010 12:15 Onderwerp: |
|
|
StevenK schreef: | Overigens is stam+t wel de hoofdregel voor de derde persoon enkelvoud, maar zijn er wel uitzonderingen. |
dat zoeken we op! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 13 mrt 2010 23:35 Onderwerp: |
|
|
Maar het vragen van een (kleine) tegemoetkoming staat G84 natuurlijk wel vrij .  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|