Laptopkapot
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HZe
|
Geplaatst: do 18 feb 2010 15:34 Onderwerp: Na 3 contracten bepaalde tijd, toch geen onbepaalde tijd? |
|
|
Hallo allemaal,
Ik heb een tweetal vragen aan jullie. Mijn situatie is als volgt:
Tijdens mijn studie ben ik werkzaam geweest als thuishulp bij een organisatie. Hiervoor heb ik eerst een contract voor bepaalde tijd gehad, na een jaar is dit omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.
Na afronding van mijn studie ben ik bij dezelfde organisatie blijven werken alleen in een andere functie. Allereerst heb ik een contract voor 5 maanden gehad in de functie van administratief ondersteuner. Vervolgens heb ik een jaarcontract gekregen als bemiddelaar.
Nu is mijn vraag: Per september loopt mijn jaarcontract af, krijg ik per die datum een contract voor onbepaalde tijd? Ik heb dan namelijk 3 contracten voor bepaalde tijd en 1 contract voor onbepaalde tijd bij dezelfde organisatie gehad. Ik dacht van wel, maar bij onze HRM afdeling wordt nu gezegd dat wanneer functies veel van elkaar verschillen, de contracten voor bepaalde tijd niet worden doorgeteld. Hebben jullie enig idee hoe het zit? Ik kan hier verder niks over vinden.
Verder: Klopt het dat wanneer je promotie maakt binnen dezelfde afdeling, dat je naast je schaalverhoging ook 2 periodieken daarbij zou moeten krijgen? Wanneer dit niet is gebeurd, kun je daar dan alsnog op terug komen?
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Groetjes |
|