|
Auteur |
Bericht |
minicooper
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: zo 07 feb 2010 22:22 Onderwerp: aanrijding maar de andere partij ontkent |
|
|
Hoi,
Het zit als volgt: mijn auto is aangereden van achter. Mijn auto stond stil voor het stoplicht. Omdat die man heel agressief was de bestuurder (mijn vriend) zo geschrokken dat het niet in hem op is gekomen om getuigen te zoeken. Vanwege de houding van deze man is de politie (die kwam toevallig langs) er bij gekomen. Deze hebben de man nagetrokken want hij had ook geen identiteitsbewijs bij zich. Ter plaatse is het aanrijdingsformulier ingevuld. Naderhand moesten er nog wat gegevens worden ingevuld en heeft de man een handtekening gezet. Bij het vakje opmerkingen stond; niet geraakt.
De verzekering wil nu niet uitbetalen omdat de man ontkent. Hij zegt dat wij gerommeld hebben met het aanrijdingsformulier. Verder laat hij nooit meer wat aan zijn eigen verzekering horen. We wachten al anderhalve maand op zijn schadeformulier.
De schade aan mijn auto is 1200 euro. Mijn vraag is wat kan ik er verder aan doen zodat de verzekering uitbetaald? Want zoveel geld heb ik niet. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 07 feb 2010 22:35 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt erop dat de politie kan bevestigen dat die man de auto van je vriend heeft geraakt. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
minicooper
|
Geplaatst: zo 07 feb 2010 22:38 Onderwerp: |
|
|
Ja dat kan ook maar de bestuurder weet de namen van de agenten in kwestie niet meer. Ik ben al bij een bureau in de buurt geweest om dit uit te leggen maar naar alle waarschijnlijkheid werkt de agent niet meer bij dat bureau. Het is in amsterdam gebeurd. |
|
|
|
 |
Martha
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 412
|
Geplaatst: zo 07 feb 2010 23:36 Onderwerp: |
|
|
Wat ik niet begrijp is, als er geen sprake van een aanrijding was, waarom heeft hij dan het aanrijdingsformulier ondertekend?
Ik bedoel, als hij zegt dat er gerommeld is met het formulier moet hij toch kunnen aangeven waarom hij dit formulier dan wél heeft ondertekend?
Zonder dat er sprake is van een aanrijding ondertekend men toch niet zo´n formulier? |
|
|
|
 |
minicooper
|
Geplaatst: ma 08 feb 2010 8:58 Onderwerp: |
|
|
Ja dat dacht ik ook maar de verzekeringsmaatschappij hangt erg aan dat hij bij het vakje opmerkingen heeft gezegd; "niet geraakt" Op basis daarvan willen ze niet uitkeren en ook omdat hij meent dat wij gerommeld hebben met de vakjes. |
|
|
|
 |
|