|
Wat doe je naast je studie? |
Niets, ik studeer alleen |
|
23% |
[ 12 ] |
Ik zit bij een studentenvereniging |
|
3% |
[ 2 ] |
Ik zit bij een studievereniging |
|
13% |
[ 7 ] |
Werk bij de rechtswinkel (of ander werk met juridische inslag) |
|
11% |
[ 6 ] |
Studie- en studentenvereniging |
|
0% |
[ 0 ] |
studie- en/of studentenvereniging en juridisch gerelateerd werk |
|
28% |
[ 15 ] |
Anders nl .......... |
|
19% |
[ 10 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 52 |
|
Auteur |
Bericht |
Diana
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: do 04 mrt 2004 0:51 Onderwerp: |
|
|
Kafka schreef: | Maar ELSA Tilburg werd dan ook gerund door jou, en nu volgen ze gewoon jouw goede voorbeeld.  |
Haha, ik wilde nog net niet zeggen dat van alle ELSA's in Nederland ELSA Tilburg toch wel de beste is (maar nu heb ik het stiekem toch gedaan) _________________ _______________________________________
If you always do what you always did,
you will always get, what you always got. |
|
|
|
 |
Janice
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 04 mrt 2004 1:13 Onderwerp: |
|
|
Ik werk op dit moment bij een wetswinkel, maar ben eigenlijk wel op zoek naar een betaald juridisch bijbaantje. Het is alleen zo moeilijk te vinden als je niet meer dan 12 uur in de week wilt werken.  |
|
|
|
 |
Diana
|
Geplaatst: do 04 mrt 2004 11:43 Onderwerp: |
|
|
Janice schreef: | Ik werk op dit moment bij een wetswinkel, maar ben eigenlijk wel op zoek naar een betaald juridisch bijbaantje. Het is alleen zo moeilijk te vinden als je niet meer dan 12 uur in de week wilt werken.  |
Al aan griffier bij de rechtbank of secretaresse bij een advocatenkantoor gedacht? _________________ _______________________________________
|
|
|
 |
Janice
Geslacht: 
|
Geplaatst: do 04 mrt 2004 22:07 Onderwerp: |
|
|
Ik heb echt een hekel aan telefoonwerk, dus dan is secretaresse niet echt een optie meer. Maar griffier klinkt wel interessant. Ik ga daar toch even achteraan. Thx  |
|
|
|
 |
Mastermind
|