|
Auteur |
Bericht |
Gilgamesh
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 06 dec 2009 23:43 Onderwerp: Kids Club proef abonnement |
|
|
Laatst zijn we naar een optreden van K3 in de RAI geweest. Buiten de parkeergarage werden we aangesproken door een meisje dat een proef abonnement op de Kids Club aanbood voor slecht €9,95. Het zou geheel vrijblijvend zijn en kon desgewenst zo opgezegd worden.
Mijn vriendin heeft erin toegestemd en heeft ons opgegeven. Een poosje later kregen we een rekening thuisgestuurd voor een bedrag van €39,90, het was dus €9,95 per maand voor een periode van 4 maanden. Ik heb het toen aan mijn vriendin overgelaten om de zaak af te zeggen. Helaas heeft ze dat niet gedaan en dit weekend ontvingen we een tweede brief waarin de kosten met €5 zijn verhoogd en werd aangekondigd dat de volgende rekening ook weer opgehoogd wordt.
Toen hebben we de kwitantie er bij gepakt om te zien hoe het nu precies zit. mijn vriendin heeft mijn naam opgegeven, maar zij heeft ondertekend. De kwitantie vermeld dat we binnen 6 dagen hadden moeten opzeggen om niet vast te zitten aan het proefabonnement van 4 maanden. Tevens moet je minimaal 1 maand van te voren schriftelijk opzeggen om na de vier maanden niet opnieuw een periode van vier maanden in te gaan. Eigenlijk staat het hele verhaal wel op de kwitantie, die we dus gewoon niet gelezen hebben. Stom achteraf, dat doen we dus never nooit meer.
Na even zoeken op Internet bleek dat er meerdere mensen zijn die zich opgelicht voelen door C&Z Media.
Wat kunnen we nu het beste doen? Kunnen we er nog onderuit, of zitten we iig vast aan de eerste 4 maanden?
Groeten,
G |
|
|
|
 |
Gilgamesh
|
Geplaatst: di 08 dec 2009 21:03 Onderwerp: |
|
|
Het blijft stil aan de overkant
Mijn vraag is eigenlijk of de overeenkomst bindend is ook al staan mijn gegevens op de bon met de handtekening van mijn vriendin. Ik heb niets getekend... |
|
|
|
 |
Gilgamesh
|
Geplaatst: wo 09 dec 2009 19:37 Onderwerp: |
|
|
Na een mailtje aan de uitgever is het gelukkig opgelost. |
|