|
Auteur |
Bericht |
claudia86
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 19 okt 2009 12:05 Onderwerp: Fotosessie.com annuleringskosten niet betalen? |
|
|
Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar mensen die net als ik gedupeerd zijn door Fotosessie.com.
Ik heb mij zelf ooit eens ingeschreven op die site en kreeg zo'n 1,5 jaar later een bericht in mijn mailbox dat ik was uitgekozen.
Hier heb ik verder niet meer op gereageerd totdat ik van hun een brief kreeg of ik even 50 euro annuleringskosten wilde betalen, terwijl ik nooit iets heb getekend.
Wat ik overigens wel vreemd vind, is dat ze per 1 januari de algemene voorwaarden hebben aangepast en je dus nu tot nergens verplicht bent een fotoshoot af te nemen.
Het enige wat zij van mij hebben is alleen een inschrijving via de website en zelfs dit kan door jan en alleman worden ingevuld.
Later kreeg ik een brief van Intrum Justitia of ik iets van 112 euro wilde betalen.
Ik een aangetekende brief gestuurd (mijn moeder werkt voor iemand die een hoge functie heeft binnen een vakbond die de brief voor mij heeft opgesteld) naar zowel Intrum als Fotosessie om te vragen met bewijs te komen en heb toen ruim een jaar niets meer vernomen.
Ik ging ervanuit van de zaak was afgedaan totdat ik een maand geleden een brief kreeg van Flanderijn en van den Borg dat als ik niet binnen 3 dagen zou betalen er een deurwaarder op de stoep zou staan met een aangetekende brief (die deurwaarder moet nog komen maar goed).
Ik reageer dus ook helemaal nergens op want het lijkt er meer op dat ze je willen bangmaken.
Nu weer een aantal weken later ontvang ik een mail van ze (op mijn oude mailaccount die ik bijna niet meer gebruik) met het verzoek om zo snel mogelijk te betalen anders word ik voor de rechter gedaagd.
Zijn hier meer mensen die hetzelfde meemaken als ik?
Groetjes,
Claudia |
|
|
|
 |
Doremi
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 19 okt 2009 13:32 Onderwerp: |
|
|
Ja hoor, er zijn meer mensen die hetzelfde meemaken. Lees bijvoorbeeld Toeps weblog.
Het is altijd heel vervelend om van dit soort horzels af te komen. Meestal lukt het wel, want er zijn er maar weinig die het echt op een rechtszaak laten aankomen. Als het misgaat, dan gaat het ook onmiddellijk helemaal mis met de business en dat is dan weer zo jammer. |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
|
|
|
 |
claudia86
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 19 okt 2009 18:06 Onderwerp: |
|
|
Wat kan ik hier het beste mee doen volgens jullie?????? |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 20 okt 2009 10:13 Onderwerp: |
|
|
Als de aanmaning per e-mail binnenkomt, dan hebben ze de hoop al opgegeven en willen ze via het incassobureau al geen extra kosten meer maken.
Een hopeloze zaak, dus geen aandacht geven tot ze een gerechtelijke procedure starten, dan kan je altijd in verweer. Je hebt al lang duidelijk aangegeven dat er geen sprake is van een overeenkomst. |
|
|
|
 |
Frederique64
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
|