|
Auteur |
Bericht |
tonygils
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: do 15 okt 2009 11:04 Onderwerp: verkoop op afstand |
|
|
Hallo,
Hier volgt mijn vraag:
Mag je bij verkoop op afstand administratiekosten rekenen wanneer iemand gebruik wil maken van de retourregeling?
groeten tony |
|
|
|
 |
Zure
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: do 15 okt 2009 11:33 Onderwerp: |
|
|
Nee, wel zijn de verzendkosten van het retourneren voor rekening van de consument |
|
|
|
 |
tonygils
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: do 15 okt 2009 12:54 Onderwerp: |
|
|
ik heb namelijk een oplader voor mijn laptop besteld. ik heb de lader binnen gehad, maar ze hebben een ander product gestuurd, dus niet de lader die ik besteld had. Nu heb ik hem terug gestuurd, en wil ik me geld terug vragen. Maar hun hebben in de voorwaarden staan dat ze 7,50 euro administratiekosten in rekening brengen als je een product retour stuur. Staat het ergens in de wet vermeld dat dit niet mag zodat ik dat als bewijs heb?
gr tony |
|
|
|
 |
Zure
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 15 okt 2009 21:39 Onderwerp: Re: verkoop op afstand |
|
|
tonygils schreef: | Hallo,
Hier volgt mijn vraag:
Mag je bij verkoop op afstand administratiekosten rekenen wanneer iemand gebruik wil maken van de retourregeling?
groeten tony |
Nee, want de wet is duidelijk: het gehele betaalde bedrag moet terugbetaald worden en alleen de kosten voor het retourzenden komen voor rekening van de consument. |
|
|
|
 |
|