|
Auteur |
Bericht |
FirstClassPower
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 27 sep 2009 15:25 Onderwerp: Online bestelling niet ontvangen. |
|
|
Geachte heren en dames,
op 21-08-2009 heb ik een bestelling geplaatst bij de webshop Remcoshop.eu en deze betaald via IDeal voor €75,-.
Nu, meer dan een maand later, heb ik het bestelde product nog niet mogen ontvangen.
Op 31-08-09 heb ik een e-mail gestuurd over de status van de bestelling aangezien een dergelijke bestelling normaal binnen een week wordt geleverd. Hierop ontving ik, op 01-09-09, van anouk@remcoshop.nl het antwoord dat mijn bestelling in backorder zou staan en de verwachte lever datum 09-09-09 zou zijn. Met de vraag op ik daarop zou willen wachten. Ik heb dit positief bevestigd in de hoop dat mijn bestelling rond 09-09-09 door mij zou worden ontvangen.
Daarna heb ik helaas nog niets ontvangen. Op 20-09-09 heb ik wederom een e-mail gestuurd maar heb daar tot op heden geen antwoord op ontvangen.
Helaas tot op heden alles zonder resultaat. Het betreft hier een set achterlichten voor mijn Peugeot 205. Dit is een show auto welke gespoten moet worden en daarvoor wachten wij op deze delen terwijl de auto al meer dan een maand klaar staat en ik al verschillende afspraken met de spuiter heb moeten cancelen. Aangezien de auto gespoten wordt in een parelmoer kleur moet de gehele auto in 1 sessie gespoten worden om kleurverschil tegen te gaan. Dus helaas is het ook geen optie de lichten later te laten spuiten.
Nu is mijn vraag, hoe sta ik hier in mijn recht? |
|
|
|
 |
FirstClassPower
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 28 sep 2009 11:03 Onderwerp: |
|
|
Niemand?  |