|
Auteur |
Bericht |
Vivre
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: do 10 sep 2009 11:53 Onderwerp: Daders moord Meindert Tjoelker |
|
|
Dag allen,
Kunnen jullie me helpen?
Ik kan nergens vinden wie de daders zijn van de moord van Meindert Tjoelker en wat hun straffen zijn... _________________ Als je geen fouten maakt, maak je gewoonlijk niets. |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 10 sep 2009 13:06 Onderwerp: |
|
|
Meindert Tjoelker is al een hele tijd dood, dus deze vraag hoort niet thuis in de rubriek "Actualiteiten". (Je vorige vraag inderdaad ook niet.)
Net als bij je vorige vraag schrijf je alles in bold. Dat is nergens voor nodig. Waarom zouden jouw vragen in bold moeten zijn, terwijl het normale font voldoet voor alle andere berichten op dit forum. Kwestie van netiquette dus.
Wie de daders zijn weet ik niet. Uit mijn hoofd weet ik niet eens of het wel een moord was. Wat hun straffen zijn kun je waarschijnlijk wel vinden door de verschillende vonnissen en arresten op te zoeken. Als je rechten studeert behoort het opzoeken en bestuderen van vonnissen en arresten tot de basisvaardigheden die je je eigen moet maken. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: do 10 sep 2009 13:08 Onderwerp: |
|
|
@bf: precies, en zelfs met een niet-juridische zoekmachine als Google kom je in dezen dus al een heel eind... _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 10 sep 2009 13:16 Onderwerp: |
|
|
Maar het kunnen gebruiken van Google (waartoe behoort het op de juiste wijze kunnen waarderen van de zoekresultaten) is dan ook een basisvaardigheid van iedere (nog niet versleten) jurist  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
LeChat
|
Geplaatst: do 10 sep 2009 18:01 Onderwerp: |
|
|
Dan ben ik gelukkig nog niet versleten  _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
|