|
Auteur |
Bericht |
hermanJ
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 13 aug 2009 4:00 Onderwerp: woning zonder toestemming op huurwebsite |
|
|
Een landelijk opererende huur/verhuur website adverteert een woning van mijn kennis.
Mijn kennis heeft hen nooit opdracht noch toestemming daartoe gegeven.
Hierdoor lijdt mijn kennis financiele schade (juridische verwarring, dubbele verhuur). Wat kan hij doen om die schade te verhalen op de onterechte vermelding op die verhuur website? |
|
|
|
 |
strikmaria
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 03 sep 2009 11:36 Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed hoe uw kennis schade kan lijden.
Het is toch zijn woning, dus alleen hij kan toch deze woning verhuren?
Dat andere mensen in verwarring raken is toch niet zijn schuld? En hoe kan de woning dubbel worden verhuurd zonder dat hij daarmnee instemt?
Voor de rest denk ik dat (als uw kennis schade lijdt) hij het beste even naar een rechtswinkel kan stappen. Maar ik ben wel benieuwd hoe hij in dit geval schade kan lijden. |
|
|
|
 |
hermanJ
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 21 okt 2009 1:09 Onderwerp: |
|
|
Sorry voor de late reactie.
Omdat DirectWonen hem vervolgens via e-mail colportage in een "valletje" hebben gelokt (de beste man is 73) en vervolgens zeggen 1717,17 schade te hebben geleden die ze nu van hem willen hebben.
Da's flinke schade nietwaar? |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 21 okt 2009 7:35 Onderwerp: |
|
|
Dat is een ander verhaal dan uw eerste verhaal in deze topic. In eerste instantie beweert u dat uw kennis schade heeft geleden en nu komt u met een schadclaim van DirectWonen, da's different koek.
Zonder de feiten te weten waarop deze claim is gebaseerd en hoe het "valletje" dan in elkaar zat, kan u hier weinig juridische hulp verwachten en is het niet meer dan een kennisgeving. |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 21 okt 2009 7:36 Onderwerp: |
|
|
Dat is een ander verhaal dan uw eerste verhaal in deze topic. In eerste instantie beweert u dat uw kennis schade heeft geleden en nu komt u met een schadeclaim van DirectWonen, da's different koek.
Zonder de feiten te weten waarop deze claim is gebaseerd en hoe het "valletje" dan in elkaar zat, kunt u hier weinig juridische hulp verwachten en is het niet meer dan een kennisgeving. |
|
|
|
 |
|