Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Energiekosten
Boetes CJIB ni...
na-risico verz...
Arno van Kesse...
Koopovereenkom...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu vr 02 jan 2026 11:16
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

onterecht ontslagen
Moderators: Michčle, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
paultjuh1980

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 16:23    Onderwerp: onterecht ontslagen Reageer met quote Naar onder Naar boven

Graag wil ik jullie het volgende voorleggen:

Ik was in dienst van een detacheringsbureau sinds september 2007. Ik heb al die tijd voor 1 inlener gewerkt. Het was een onbepaalde tijd contract met een opzegtermijn van 1 maand.

De punten die werkgever in het contract had gezet en een punt van discussie zijn, tezamen met andere punten:

(1) Het contract loopt ten einde op het moment dat inlener geen werk meer heeft.
(2) Alleen de daadwerkelijk gewerkte uren worden uitbetaald. 0-uren contract dus

(3) Op 6 mei stuurt werkgever een brief waarin hij aangeeft mij te ontslaan per 6 juni.
(Volgens het UWV mag dit niet en dient een contract altijd op de laatste dag van een maand te eindigen(in dit geval 30 juni dan) maar punt 1 zou dit teniet (kunnen) doen. Mocht punt 1 ongeldig zijn dan is er nog punt 2, het contract had door moeten lopen maar aangezien ik geen werk meer aangeboden kreeg, werd er ook niets meer betaald en zou er dus alsnog recht zijn op een uitkering.

Werkgever heeft geen reden gegeven voor ontslag in de brief. Bij navraag bleek dat ik nooit gevraagd zou hebben om vakantie en dus ongeoorloofd niet aanwezig was. (ik had vakantie aangevraagd en dit dus ook genomen en ben dus tijdens mijn vakantie ontslagen) Naar mijn mening had werkgever mij dan (5) direct moeten ontslaan. Ik heb geen bewijs dat ik de vakantie had aangevraagd en ik heb dan waarschijnlijk geen recht op een WW maar wel recht op een WWB uitkering.

Nu komt het erop neer dat mijn uitkering ingaat per 1 juli 2007 (dit is nog niet zeker, ze zijn nog het een en ander aan het uitzoeken)

Ik kan natuurlijk het antwoord van het UWV afwachten maar mocht het UWV ook volgens jullie gelijk hebben dan kan ik beter meteen beginnen met een rechtszaak tegen mijn ex-werkgever. Ik heb namelijk al twee aangetekende brieven verstuurd. De belangrijkste vragen zijn dan ook: Heeft het UWV gelijk en kan ik de rechtszaak tegen mijn ex-werkgever winnen; hij zal zich zo en zo beroepen op het feit dat ik onterecht vakantie had opgenomen maar dan had hij mij, naar mijn mening, direct moeten ontslaan. En kan ex-werkgever nog snel een correctie doen door bijvoorbeeld een nieuwe brief te sturen waarin hij wel schrijft dat ik per direct ontslagen ben?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
WimWest

Leeftijd: 126
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 17:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De werkgever heeft een ontslag ingediend die niet rechtsgeldig is. De arbeidsovereenkomst is voor onbepaalde tijd, dus de werkgever had een vergunning moeten aanvragen via UWVwerk met daarbij een reden of hij had een verzoek tot ontbinding moeten indienen bij de rechtbank. Daar beide mogelijkheden niet benut zijn is het ontslag nietig. Derhalve dient u een aangetekend schrijven te zenden aan de werkgever en u beschikbaar stellen voor de bedongen arbeid. De wet kent geen 0-uren contract en gaat er vanuit als u minimaal drie maanden een bepaald aantal uren heeft gewerkt dat dan het rechtsvermoeden bestaat van dat aantal uren als gewerkte uren volgens arbeidsovereenkomst.
U kunt gewoon naar de werkgever gaan en uw loon opeisen. indien de werkgever hier niet aan voldoet kunt u binnen de gestelde termijn een ingebrekestelling zenden met het op te eisen loon plus boete plus wettelijke rente.
paultjuh1980

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 17:35    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

WimWest schreef:
De werkgever heeft een ontslag ingediend die niet rechtsgeldig is. De arbeidsovereenkomst is voor onbepaalde tijd, dus de werkgever had een vergunning moeten aanvragen via UWVwerk met daarbij een reden of hij had een verzoek tot ontbinding moeten indienen bij de rechtbank. Daar beide mogelijkheden niet benut zijn is het ontslag nietig. Derhalve dient u een aangetekend schrijven te zenden aan de werkgever en u beschikbaar stellen voor de bedongen arbeid. De wet kent geen 0-uren contract en gaat er vanuit als u minimaal drie maanden een bepaald aantal uren heeft gewerkt dat dan het rechtsvermoeden bestaat van dat aantal uren als gewerkte uren volgens arbeidsovereenkomst.
U kunt gewoon naar de werkgever gaan en uw loon opeisen. indien de werkgever hier niet aan voldoet kunt u binnen de gestelde termijn een ingebrekestelling zenden met het op te eisen loon plus boete plus wettelijke rente.

Weet u dit zeker? Zover ik wist mag er wel gebruik gemaakt worden van 1 maand opzegtijd. Ik had namelijk begrepen dat dit wel mocht tot een maximum van 3 jaar. In mijn branche ontslaan ze mensen net voordat die drie jaren voorbij zijn om ze daarna weer te laten werken na drie maanden. De drie jaren gaan dan weer opnieuw in. Of de inleners maken gebruik van 2 detacheringsbureaus zodat werknemer bij bureau 1 ontslagen wordt om daarna via bureau 2 meteen weer bij de inlener te werken.
Verstuur e-mail
StevenK
Moderator

Leeftijd: 53
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 17:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

paultjuh1980 schreef:
Weet u dit zeker? Zover ik wist mag er wel gebruik gemaakt worden van 1 maand opzegtijd.

Een werkgever die op basis van een opzegtermijn op wil zeggen, heeft een ontslagvergunning nodig. Zonder die vergunning is het ontslag onregelmatig c.q. onrechtmatig.
Bekijk de homepage
WimWest

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 18:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De wet is daarin heel duidelijk, er zijn twee soorten arbeidsovereenkomsten. De normale arbeidsovereenkomst voor bepaalde of onbepaalde tijd en uitzendovereenkomsten, die werken met een bepaalde opbouw van rechten.
Er staat in de wet niets over detachering, dus u heeft een gewone arbeidsovereenkomst. Daarnaast kunt u vaststellen of u een arbeidsovereenkomst heeft voor bepaalde tijd ( max. 4 contracten in 3 jaar) of een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. Als u bent begonnen bijvoorbeeld met een overeenkomst voor bepaalde tijd met een termijn van 1 jaar en u hoort na 1 jaar niets dan geldt hetzelfde contract voor nogmaals een jaar en daarna zou dat theoretisch nogmaals een jaar kunnen. U meent echter een arbeidsovereenkomst te hebben voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand ( dus voor de werkgever is dat dan 2 maanden). Die opzegtermijn geldt dan voor u bij het opzeggen van de overeenkomst. Indien de overenkomst werkelijk voor onbepaalde tijd is afgesloten dan heeft u dus recht op loondoorbetaling, want u heeft een gewone arbeidsovereenkomst.
bona fides

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 18:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De werkgever zal mogelijk aanvoeren dat het in feite gaat om een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, waarbij het einde van die bepaalde tijd wordt aangegeven door:
Quote:
(1) Het contract loopt ten einde op het moment dat inlener geen werk meer heeft.

Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd eindigt van rechtswege zonder opzegging. De werkgever kan aanvoeren dat de opzeggingsbrief in feite geen opzegging was, maar slechts een waarschuwing dat niet zal worden verlengd.

Of de werkgever die dit aanvoert gelijk zou hebben is de vraag:
- misschien staat het vast dat de arbeidsovereenkomst al voor onbepaalde tijd is, bijv. omdat er al een paar keer is verlengd;
- ik weet niet of (1) wel een geldige eindtermijn voor een contract voor bepaalde tijd inhoudt;
- het is niet duidelijk dat 6 juni de dag is waarop "inlener geen werk meer heeft";
- sowieso is het niet handig om in de brief van "ontslag" en "opzegging" te spreken als het niet om ontslag en opzegging gaat.

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 18:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Als het zou eindigen als de inlener geen werk meer heeft, dan zou er een uitzendovereenkomst moeten zijn. Bij een "gewone" arbeidsovereenkomst kan een dergelijk voorwaarde niet gesteld worden.

Ik begrijp alleen niet waarom het niet handig zou zijn te spreken over "ontslag" of "opzegging",terwijl we hier wettelijk praten over een arbeidsovereenkomst waarin dergelijke termen normaal zijn. Zeker als blijkt dat het onrechtmatig is, dan ontkom je niet aan deze termen.
bona fides

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 19:17    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

WimWest schreef:
Ik begrijp alleen niet waarom het niet handig zou zijn te spreken over "ontslag" of "opzegging",terwijl we hier wettelijk praten over een arbeidsovereenkomst waarin dergelijke termen normaal zijn. Zeker als blijkt dat het onrechtmatig is, dan ontkom je niet aan deze termen.

Niet handig van de werkgever als hij later zou willen aanvoeren dat het helemaal niet gaat om ontslag of opzegging, maar om het van rechtswege eindigen van een arbeidsovereenkomst wegens het verstrijken van de bepaalde tijd.

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 19:20    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ah juist, verkeerd begrepen, vond het al zo vreemd. Confused
memolen

memolen

Leeftijd: 73
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 19:32    Onderwerp: Ontslag door detacheringbedrijf Reageer met quote Naar onder Naar boven

Misschien kun je ons eerst laten weten wat voor contract je nu eigenlijk precies hebt. Eerst zeg je dat het een contract voor onbepaalde tijd is, en daarna dat het voor een bepaalde tijd is, namelijk dat het contract met een opzegtermijn van een maand eindigt als de inlener geen werk meer heeft.
Je hebt twee jaar bij deze inlener gewerkt. Dan zal deze inlener jou toch ook hebben verteld dat het werk op is?
Als het detacheringbedrijf nu opzegt, met een opzegtermijn van een maand, omdat er geen werk meer is, dan lijkt mij dat dit inderdaad per de eerste van de maand moet, zoals ook het UWV claimt.
Als de inlener nog wel werk voor je heeft, en het detacheringbureau ontslaat je wegens een soort van ongeoorloofd verzuim (dus tussentijds) dan dient er een ontslagvergunning bij het UWV Werkbedrijf te worden gevraagd door het detacheringbedrijf of ontbinding te worden gevraagd bij de kantonrechter. Vond de inlener ook dat je ongeoorloofd met vakantie ging? Als je met vakantie gaat dan bespreek je dat toch zowel met de inlener als met je werkgever/ het detacheringbedrijf?
Het detacheringbedrijf is overigens niet verplicht je direct (op staande voet) te ontslaan.
paultjuh1980

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 20:49    Onderwerp: Re: Ontslag door detacheringbedrijf Reageer met quote Naar onder Naar boven

memolen schreef:
Misschien kun je ons eerst laten weten wat voor contract je nu eigenlijk precies hebt. Eerst zeg je dat het een contract voor onbepaalde tijd is, en daarna dat het voor een bepaalde tijd is, namelijk dat het contract met een opzegtermijn van een maand eindigt als de inlener geen werk meer heeft.
Je hebt twee jaar bij deze inlener gewerkt. Dan zal deze inlener jou toch ook hebben verteld dat het werk op is?
Als het detacheringbedrijf nu opzegt, met een opzegtermijn van een maand, omdat er geen werk meer is, dan lijkt mij dat dit inderdaad per de eerste van de maand moet, zoals ook het UWV claimt.
Als de inlener nog wel werk voor je heeft, en het detacheringbureau ontslaat je wegens een soort van ongeoorloofd verzuim (dus tussentijds) dan dient er een ontslagvergunning bij het UWV Werkbedrijf te worden gevraagd door het detacheringbedrijf of ontbinding te worden gevraagd bij de kantonrechter. Vond de inlener ook dat je ongeoorloofd met vakantie ging? Als je met vakantie gaat dan bespreek je dat toch zowel met de inlener als met je werkgever/ het detacheringbedrijf?
Het detacheringbedrijf is overigens niet verplicht je direct (op staande voet) te ontslaan.

Ik heb nergens gezegd dat het een bepaalde tijd contract is hoor. Het is een onbetaalde tijd contract met een opzegtermijn van 1 maand voor beide partijen en het werk eindigt als inlener besluit werknemer niet meer wilt hebben; zo staat het in het contract weergegeven, hoe tegenstrijdig het ook lijkt.

Inlener vond dat ik idd ongeoorloofd afwezig was terwijl ik zeker was dat ik mijn vakantie goed had geregeld. Ik had het zelfs op papier geschreven en inlener ging mondeling akkoord.

Volgens jou is het detacheringsbedrijf niet verplicht je direct te ontslaan. Waarom niet en wat is het nut ervan om mij niet niet direct te ontslaan. Voor beiden partijen geeft het nadelen: Ik kan pas een uitkering krijgen als het contract verbroken is (er is nl geen loon meer) en werkgever kan eventuele rechtszaken tegemoet zien. Juist dit had een geval moeten zijn van ontslag op staande voet.

Overigens is het werk niet op; werkgever zou onderdeel van het contract kunnen gebruiken tijdens een rechtszaak. Inlener heeft immers te kennen gegeven geen gebruik meer te maken van mij. Overigens heb ik het fout geschreven, het zou moeten zijn: looptijd van deze overeenkomst voor de duur van het contract met inlener.
Verstuur e-mail
paultjuh1980

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 21:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bij deze heb ik de belangrijkste stukken van het contract hieronder gezet.
Overigens ben ik erachter gekomen dat het eigenlijk zowel geen bepaalde tijd als onbepaalde tijd contract is.

Detacheringsovereenkomst.

artikel 1

1. Looptijd van deze overeenkomst voor de duur van het contract met (naam) inlener
2 Tussentijdse opzegging mogelijk voor beiden partijen
3 opzegtermijn voor beide partijen: 1 maand

artikel 3
Aantal uren per week: op basis van daadwerkelijk gewerkte uren opgegeven door (naam)inlener
Verstuur e-mail
paultjuh1980

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 21:30    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Sorry voor de dubbele post.

Overigens wil ik nog aangegeven dat het mij niet uit maakt als werkgever gelijk heeft of niet. Mij gaat het erom dat ik een inkomen heb. Als ik ongeoorloofd afwezig was volgens werkgever, had hij mij ontslag op staande voet moeten geven. Per die datum kon ik dan een uitkering aanvragen en mocht de WW worden geweigerd omdat ik simpelweg geen bewijsstukken heb dat ik vakantie mocht nemen, dan is er altijd recht op een WWB uitkering. De hoogte van een WWB uitkering is overigens net zoveel als ik verdiende(dit werk heb ik ook vanuit de WWB en het loon moest net zo hoog zijn als een WWB uitkering; eis van de WWB). Voor mij maakt het dus niet uit of als werkgever ongelijk heeft of als WW de uitkering wel of niet wordt toegekend.

Werkgever heeft mij nu in een situatie gezet dat ik hem wel moet dagvaarden omdat hij het heeft nagelaten mij per direct te ontslaan nadat hij wist dat ik ongeoorloofd met verlof was(dit wist hij al na de 3e werkdag) en waardoor ik dus niet direct een uitkering kon aanvragen. Nu mis ik simpelweg 2 maanden aan inkomsten. De vraag is nu als ik dit wel kan winnen op basis van dat ik onterecht vakantie had opgenomen. Uiteraard ben ik nog wel nieuwsgierig als dit nou wel of niet een onbepaalde tijd contract is want dan kan ik nog aanspraak maken op werk.
Verstuur e-mail
memolen

memolen

Leeftijd: 73
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 21:45    Onderwerp: Einde detacheringscontract Reageer met quote Naar onder Naar boven

Fijn, dat je de tekst uit je contract hebt geschreven. Het is dus een contract voor bepaalde tijd met de mogelijkheid tussentijds op te zeggen met een opzegtermijn van een maand. Daaraan heeft je werkgever zich gehouden.
Ik begrijp dat de inlener jou heeft weggestuurd wegens het akkefietje met je vakantie, en dat het detacheringsbedrijf daarop de arbeidsovereenkomst heeft opgezegd met een maand opzegtermijn. Dat lijkt mij dan juridisch geheel correct.
Een werkgever moet een dringende reden hebben voor ontslag op staande voet, en blijkbaar vond jouw werkgever niet dat er sprake was van een dringende reden. Ontslag op staande voet is voor een werkgever linke soep. Als de werknemer het bij de kantonrechter aanvecht en in het gelijk wordt gesteld, moet de werkgever namelijk loon doorbetalen totdat de arbeidsovereenkomst rechtsgeldig is opgezegd. Dat kan vele maanden salaris kosten, waarvoor intussen niet is gewerkt.
Ik begrijp dat jouw probleem nu is dat je sinds 6 juni 2009 geen salaris meer krijgt, en pas vanaf 1 juli 2009 een uitkering van het UWV kunt ontvangen.
Je kunt een brief schrijven aan je werkgever, waarin je stelt dat opzegging per 1 juli 2009 had moeten gebeuren. In artikel 7:672 BW staat: “Opzegging geschiedt tegen het einde van de maand, tenzij bij schriftelijke overeenkomst of door het gebruik een andere dag daarvoor is aangewezen.”
Op welke rechtszaken doel je?
paultjuh1980

BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2009 21:59    Onderwerp: Re: Einde detacheringscontract Reageer met quote Naar onder Naar boven

memolen schreef:
Fijn, dat je de tekst uit je contract hebt geschreven. Het is dus een contract voor bepaalde tijd met de mogelijkheid tussentijds op te zeggen met een opzegtermijn van een maand. Daaraan heeft je werkgever zich gehouden.
Ik begrijp dat de inlener jou heeft weggestuurd wegens het akkefietje met je vakantie, en dat het detacheringsbedrijf daarop de arbeidsovereenkomst heeft opgezegd met een maand opzegtermijn. Dat lijkt mij dan juridisch geheel correct.
Een werkgever moet een dringende reden hebben voor ontslag op staande voet, en blijkbaar vond jouw werkgever niet dat er sprake was van een dringende reden. Ontslag op staande voet is voor een werkgever linke soep. Als de werknemer het bij de kantonrechter aanvecht en in het gelijk wordt gesteld, moet de werkgever namelijk loon doorbetalen totdat de arbeidsovereenkomst rechtsgeldig is opgezegd. Dat kan vele maanden salaris kosten, waarvoor intussen niet is gewerkt.
Ik begrijp dat jouw probleem nu is dat je sinds 6 juni 2009 geen salaris meer krijgt, en pas vanaf 1 juli 2009 een uitkering van het UWV kunt ontvangen.
Je kunt een brief schrijven aan je werkgever, waarin je stelt dat opzegging per 1 juli 2009 had moeten gebeuren. In artikel 7:672 BW staat: “Opzegging geschiedt tegen het einde van de maand, tenzij bij schriftelijke overeenkomst of door het gebruik een andere dag daarvoor is aangewezen.”
Op welke rechtszaken doel je?

26-04 was mijn laatste werkdag. Daarna 2 weken vakantie en daarna geen loon meer. Mijn loon is namelijk gebaseerd op daadwerkelijk gewerkte uren(dit onderdeel van het contract heb ik ook overgeschreven). Per 11/05 werd er dus geen loon meer betaald. Van 11/05 tot tot en met 30/06 heb ik nu dus geen loon gekregen. Daarom doel ik er dus ook op dat ik direct ontslagen had moeten worden en meteen in aanmerking kon komen voor een uitkering, WW of WWB. De rechtszaak waar ik op doel is dat werkgever mij gewoon had door moeten betalen ook al was het een 0-uren contract. Er werd dus al voor 06-06 geen loon uitbetaald want ik had immers geen arbeid verricht.

Voor werkgever is dus nooit linke soep geweest. Als hij mij nou direct ontsloeg of op staande voet. Hij hoeft toch niet te betalen. Nu heb ik begrepen dat een 0 uren contract niet geldig is als er in voorgaande maanden sprake was van vermeende.....nogwat Hiervoor wil ik een rechtszaak beginnen maar het is mijn vraag als dat win door het zogenaamde ongeoorloofd afwezig zijn. Naar mijn mening had hij mij direct moeten ontslaan niet gebruik moeten maken van een opzegtermijn.
Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds