|
Auteur |
Bericht |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: zo 24 mei 2009 21:18 Onderwerp: |
|
|
Dubbel gepost...  |
|
|
|
 |
SBerendsen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 27
|
Geplaatst: wo 27 mei 2009 11:58 Onderwerp: |
|
|
Ik hoor net dat de brief die moest worden afgehaald geen dagvaarding is, dus die zal later nog wle komen denk ik. Bedankt voor jullie reacties. Ik hou jullie op de hoogte. |
|
|
|
 |
John Locke
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: wo 27 mei 2009 18:14 Onderwerp: |
|
|
SBerendsen schreef: | Ik hoor net dat de brief die moest worden afgehaald geen dagvaarding is, dus die zal later nog wle komen denk ik. Bedankt voor jullie reacties. Ik hou jullie op de hoogte. | Doe dat, ik wil nou wel weten hoe dit verders loopt  |
|
|
|
 |
SBerendsen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 27
|
Geplaatst: zo 31 jul 2011 10:49 Onderwerp: |
|
|
Mijn excuses dat het me (wegens omstandigheden) is ontglipt te schrijven hoe het is afgelopen en dat ik het hele gedoe daarna ben vergeten.
Wat ik heb gedaan is het volgende. Ik heb een brief naar het CJIB gestuurd waarin ik heb geschreven dat mijn vriend het niet eens is met het transactievoorstel en dat hij niet gaat betalen. Hierop ontvingen we een brief van het cjib dat we tegen het transactievoorstel geen bezwaar kunnen maken, maar dat wisten we natuurlijk al. Vervolgens is mijn brief in het dossier gestopt en is de zaak uit handen gegeven aan de OvJ. Van hem ontvingen wij een brief dat hij onze brief had gelezen maar dat hij het niet eens was met onze argumenten. Toch wilde hij de boete verlagen van 150 euro naar 50. Dit heeft die vriend van me dan ook geacepteerd. Voor 50 euro wilde hij de zaak graag afhandelen. |
|
|
|
 |
|