|
Auteur |
Bericht |
Huus
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 03 mei 2009 11:57 Onderwerp: Heb ik recht op verhuiskostenvergoeding ? |
|
|
Tien jaar geleden betrok ik mijn huidige huurwoning van de WBV.
Deze woning werd aangeboden in de plaatselijke krant, er stonden hierbij geen bijzonderheden vermeld. Ik reageerde op de woning en deze werd mij toegewezen. Hierna volgde een gesprek met de WBV en tijdens dit gesprek werd mij medegedeeld dat de woning(en) in de toekomst gesloopt zou gaan worden, dit staat ook in mijn huurcontract.
Na mij hebben er meerdere verhuizingen plaatsgevonden in de buurt.
De nieuwe bewoners hebben niets in hun contract staan over sloop, ook mondeling is hen dit niet medegedeelt. Sloop leek geheel van de baan tot een paar maanden geleden buren te horen kregen van de WBV dat er over een paar jaar jaar toch gesloopt zal gaan worden.
Mijn vraag is nu : kom ik in aanmerking voor verhuiskostenvergoeding ?
Bij voorbaat dank. |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: zo 03 mei 2009 13:02 Onderwerp: |
|
|
Ja.
Check even of de tegemoetkoming in de verhuiskosten en herinrichtingskosten van (minstens) 5.264,28 correct is. Het bedrag kan jaarlijks worden vastgesteld op 1 maart. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: zo 03 mei 2009 13:29 Onderwerp: |
|
|
Die bepaling in het huurcontract lijkt mij niet rechtsgeldig en speelt dus geen rol. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|