|
Auteur |
Bericht |
paniek
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 11 apr 2009 21:09 Onderwerp: Kan ik bezwaar maken tegen mijn eigen Hoger Beroep? |
|
|
Er is een hoger beroep ingediend nav een kort geding die ik verloren heb. De opzet van het schriftelijke hoger beroep heb ik uitgebreid met mijn advocaat besproken en ook nog op papier gezet. Nu heb ik gisteren, nadat het 8 weken geleden is ingediend, de uiteindelijke inhoud pas gekregen. Niet zo netjes maar vervelender is dat ik het er helemaal niet mee eens ben. Eigenlijk kan ik zelf veel beter vertellen hoe de vork in de steel zit. Het probleem is dat het dinsdag aanstaande al behandeld wordt. Kan ik dinsdag een aangetekende brief sturen naar de rechtbank met het verzoek om zelf een aanvulling te willen geven? Kan ik nog uitstel vragen? Een andere advocaat vinden is mij eerder ook al niet gelukt omdat iedereen het zo ontzettend druk heeft. Als ik het nog in kan trekken heb ik waarschijnlijk helemaal geen kans meer. Bij voorbaat dank voor informatie. |
|
|
|
 |
klokluider
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 13 apr 2009 22:54 Onderwerp: |
|
|
ik zou naar de zitting gaan en daar ter plekke de aanvulling geven die jij nodig acht. Ter zitting kun jij namelijk ook gewoon het woord voeren.
succes |
|
|
|
 |
schandaal
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 14 apr 2009 19:17 Onderwerp: |
|
|
Ja maar er is mij verteld dat het een schriftelijk hoger beroep is...??? |
|
|
|
 |
klokluider
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 14 apr 2009 19:38 Onderwerp: |
|
|
volgens mij kun je dan het beste jouw stuk op papier zetten en die via de advocaat alsnog laten insturen als aanvulling.
wat voor soort procedure is het, waar gaat het om? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: di 14 apr 2009 22:38 Onderwerp: |
|
|
U kunt, hoe graag u dat ook wilt, zelf niets uitrichten bij het hof, omdat u daar met verplichte procesvertegenwoordiging zit.
Wat u een 'schriftelijk hoger beroep' noemt, betreft dat de 'memorie van grieven' ? |
|
|
|
 |
|