sam2
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 19 mrt 2009 21:04 Onderwerp: laptop defect |
|
|
Kocht in augustus 2008 een laptop van bijna 1300 euro. De eerste de beste keer dat ik hem aanzette bleek het beeld niet goed (blokjes). Na een paar keer proberen deed hij het weer even. Omdat ik hem nodig had op reis, meegenomen, in oktober teruggekomen met nog steeds dezelfde problemen. Terug naar de winkel werd hij opgestuurd voor reparatie. Moederbord vervangen.
Teruggekregen, na een week viel het ding steeds uit. Weer terug ermee. Na drie weken teruggekomen in de winkel, zou niets mee aan de hand zijn. Winkel test hem: bleek niet goed dus weer terug voor reparatie.
Inmiddels is het januari. Ding weer teruggekregen. Na 1 dag zelfde problemen. Weer terug naar de winkel. Door de winkel nieuwe software opgezet, getest, probleem zou opgelost zijn.
Heb hem een week uitgeprobeerd. Ding valt steeds uit, stottert, geluid doet het niet goed, dvd's leest hij niet.
Vanwege ongeloof winkelpersoneel ook de logboeken aan gezet. Daarin vind je alle fouten terug. Gisteren weer naar de winkel. Met brief aangemaand tot laatste kans reparatie.
Nu bellen ze terug: zij hebben hem de hele dag getest en vinden wederom geen problemen. Het logboek weigeren ze in te kijken. Kan hem daar testen, desnoods de hele dag, maar zij kunnen hem niet opsturen naar leverancier ter reparatie als ze niks vinden.
Ding ophalen heeft geen zin, zodra ik hem gebruik zelfde problemen.
Wat kan ik nu nog doen? |
|