|
Auteur |
Bericht |
wizziejp
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 27 feb 2009 18:30 Onderwerp: Annuleren afspraak |
|
|
Hallo,
Door onvoorziene omstandigheden hebben wij onze auto verkocht. Helaas stond er nog een afspraak voor een servicebeurt ingepland bij de garage. Deze afspraak heb ik van mijn kant vooraf geannuleerd; derhalve geeft betreffende garage aan dat ze annulering niet kunnen accepteren omdat er onderdelen besteld zijn voor het onderhoud. Ik heb alle begrip dat een annulering vervelend is, maar aannemelijk dat men als dealer ook wel een retourrecht heeft bij de leverancier. Mijn vraag is nu hoe verder te handelen? afwachten wat de reactie van de garage nog zal zijn omdat ze hebben aangeven met één week alsnog een afspraak te willen maken of moet ik zelf nu nog (schriftelijke) actie ondernemen? Ik ben vooraf niet geïnformeerd over het feit dat er onderdelen besteld zouden moeten worden én dat dit bestellen van onderdelen een reden is om de afspraak niet te kunnen annuleren. Tevens weet ik dat er deels al onderdelen op voorraad lagen omdat mij tijdens het maken van de afspraak nog is voorgesteld ze aan mij te tonen, zodat ik weet waarover we nu spraken.
Alvast mijn dank voor uw mogelijke adviezen.
Mvrgr,
JP van Ekeren |
|
|
|
 |
Zeemeeuw
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 27 feb 2009 23:58 Onderwerp: voorwaarden? |
|
|
Is het geen BOVAG-garage of heeft de garage misschien eigen voorwaarden waar iets instaat over afspraken/annuleringen? |
|
|
|
 |
wizziejp
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 1:28 Onderwerp: Re: voorwaarden? |
|
|
Zeemeeuw schreef: | Is het geen BOVAG-garage of heeft de garage misschien eigen voorwaarden waar iets instaat over afspraken/annuleringen? |
Het is een officiele Toyota dealer en dus BOVAG registratie in deze. Verder zijn mij geen eigen voorwaarden van deze garaga bekend. Ik heb dan ook nooit enige vorm van welke - voor hun geldende - voorwaarden gelezen of ontvangen.
Mvrgr
Jean-Pierre |
|
|
|
 |
|