|
Auteur |
Bericht |
Thomasz
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 26 feb 2009 20:50 Onderwerp: Thuiswerken en verplichtingen werkgever |
|
|
Beste,
Kan iemand mij vertellen of er verplichtingen zijn aan het thuis werken voor de werkgever? Mijn situatie is als volgt; Ik zal voor het bedrijf in Hongarije gaan werken en zal vanaf hier mijn werk wat ik in NL deed vervolgen. Ik ben in vaste dienst van het bedrijf.
Ik heb het over de kosten van Internet, telefoon rekening, of iets wat hiermee in aanraking komt.
iemand enig idee?
Ik hoor het graag. |
|
|
|
 |
ilonka
Leeftijd: 71 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): LOI
|
Geplaatst: vr 27 feb 2009 2:04 Onderwerp: |
|
|
Is er een CAO van toepassing? Zo ja, dan zal daar ongetwijfeld iets geregeld zijn over 'thuis'werken. |
|
|
|
 |
Marco Knol
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: vr 27 feb 2009 2:35 Onderwerp: |
|
|
Zie ook minszw.nl of de website van de arbeidsinspectie.
Je werkgever is verplicht jou een werkplek ter beschikking te stellen die aan de arbo-eisen voldoet, en sterker, je werkgever kan je werkplek thuis daar ook op laten controleren en zelfs sancties opleggen als je er een zooi van maakt. Of ie dat doet door jou een bedrag ter beschikking te stellen of zelf eea in te kopen is een keuze.
Onkosten als genoemd zullen, naar mij lijkt. vergoed moeten worden, tenzij eea geacht wordt verdisconteerd te zijn in het salaris, in welk geval jij ze zelf van de belasting moet aftrekken als beroepskosten (indien ze de forfaitare kosten overschrijden). _________________ Gelijk hebben is niet hetzelfde als bewijs hebben. |
|
|
|
 |
|