|
Auteur |
Bericht |
priyazinta
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 13 feb 2009 21:20 Onderwerp: Erasmus Universiteit VPN Verbinding |
|
|
Werkt de VPN verbinding bij anderen die op de Erasmus zitten op dit moment? Hij werkt bij mij altijd uitstekend, maar vandaag lijkt het gewoon niet te lukken. |
|
|
|
 |
Mea Culpa
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 37
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 1:40 Onderwerp: |
|
|
Ik heb altijd problemen met die VPN. Ook bezig voor de onderzoeksnotitie zeker? _________________ A little sincerity is a dangerous thing, and a great deal of it is absolutely fatal. |
|
|
|
 |
priyazinta
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 2:14 Onderwerp: |
|
|
ja ik ben ook met de notitie bezig en ben doodsbang! ik begrijp er totaal niets van en dat die vpn niet werkt maakt de zaak er niet beter op |
|
|
|
 |
Nobility
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 9:09 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het even gecontroleerd en bij mij doet hij het goed.
Ik kan niet zeggen wat het probleem is, wil alleen hiermee bevestigen dat het netwerk (op dit tijdstip) niet down is ofzo. |
|
|
|
 |
Mea Culpa
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 37
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 10:10 Onderwerp: |
|
|
Zit er nu zonder problemen op. Moet goedkomen Priyazinta.
Voor welk gebied heb jij gekozen? _________________ A little sincerity is a dangerous thing, and a great deal of it is absolutely fatal. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 10:54 Onderwerp: |
|
|
Gisteravond werkte hij toppie. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
priyazinta
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 12:50 Onderwerp: |
|
|
Mea Culpa schreef: | Zit er nu zonder problemen op. Moet goedkomen Priyazinta.
Voor welk gebied heb jij gekozen? |
bestuursrecht |
|
|
|
 |
priyazinta
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 12:53 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Gisteravond werkte hij toppie. |
gelukkig hij doet het idd weer. gisteravond deed hij het niet bij mij |
|
|
|
 |
priyazinta
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 13:17 Onderwerp: |
|
|
priyazinta schreef: | tikSimone schreef: | Gisteravond werkte hij toppie. |
gelukkig hij doet het idd weer. gisteravond deed hij het niet bij mij |
maarre nu doet sin-online het niet  |
|
|
|
 |
Mea Culpa
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 13:39 Onderwerp: |
|
|
priyazinta schreef: |
bestuursrecht |
Moeten jullie ook 2 tegengestelde stellingen bepleiten? SIN zou het weer moeten doen hoor, zit er gewoon in. _________________ A little sincerity is a dangerous thing, and a great deal of it is absolutely fatal. |
|
|
|
 |
priyazinta
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 14:02 Onderwerp: |
|
|
Mea Culpa schreef: | priyazinta schreef: |
bestuursrecht |
Moeten jullie ook 2 tegengestelde stellingen bepleiten? SIN zou het weer moeten doen hoor, zit er gewoon in. |
nee ik hoef alleen maar een overzicht te geven van de casus en essay schrijven over vier al gegeven rechtsvragen en tenslotte standpunten voor en tegen bedenken |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 17:16 Onderwerp: |
|
|
Met SIN vandaag ook geen problemen. Als SIN het niet doet, stuur dan meteen een mail naar info@sin-online.nl
Moeten jullie nou op zondagavond uploaden??? Nogal leuk voor de IT-ers Die worden dan echt bestookt met mail, omdat er altijd wel mensen zjin bij wie het niet goed gaat. _________________ Nait soez'n, moar doun!
Laatst aangepast door tikSimone op za 14 feb 2009 17:18, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
priyazinta
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 17:17 Onderwerp: |
|
|
sin-online doet het idd weer, maar nu doet mijn vpn het weer niet...maar komt wel goed |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 17:21 Onderwerp: |
|
|
Ik vermoed dat je je computer eens moet schoonmaken o.i.d., want bij mij doet hij het prima. Met welke browser werk je? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Mea Culpa
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 23:15 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: |
Moeten jullie nou op zondagavond uploaden??? Nogal leuk voor de IT-ers Die worden dan echt bestookt met mail, omdat er altijd wel mensen zjin bij wie het niet goed gaat. |
Zondagavond 23.59 is de deadline.
Ben je al opgeschoten vandaag Priyazinta? Ik zit in cirkeltjes te draaien argh... _________________ A little sincerity is a dangerous thing, and a great deal of it is absolutely fatal. |
|
|
|
 |
|