|
Auteur |
Bericht |
Smoko
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HHs
|
Geplaatst: vr 13 feb 2009 11:12 Onderwerp: Na ontslag, ander man op my naam door laten werken!! |
|
|
Goeiedag,
Ik heet Tayfun. en ik heb laatst een brief ontvangen van de belastingdienst als betreft Belasting terugvragen". op de brief stond er informatie over de plaatsen waar ik in 2007 heb gewerkt.
en op de brief stond ook een bedrijf wat ik niet ken met de datum van 01-01-07 t/m 31-12-07. op de brief staat ook de bedrag hoeveel de bedrijf aan belasting voor mij heeft betaald.
ik heb dus via de internet de bedrijf gezocht en heb een nummer gevonden. ik heb de nummer gebeld en het bleek een bedrijf te zijn waar ik 5 jaar geleden voor 1/2 maanden heb gewerkt.
het blijkt dus dat ik helemaal niet ontslag heb genomen. hij heeft dus mij in dienst gehouden en waarschijnlijk illegalen op mijn naam door laten werken. ik heb nog geen ander brief van de belasting aangevraagd. maar daarmee ben ik wel bezig. als ik het goed heb begrepen moet ik een IB60 formulier hebben van elk jaar om te bewijzen dat hij mij nog in dienst heeft gehouden.
wat ik dus wil vragen is. wat kan ik doen? als ik hem zou aanklagen omdat hij mij nog in dienst heeft gehouden. zou ik dan een soort van schade vergoeding kunnen vragen? of zou ik iets anders doen? ik heb op dit moment geen flauw idee? elk idee is welkom.
Alvast bedankt
Tayfun Azer |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 13 feb 2009 17:39 Onderwerp: |
|
|
Aangifte doen bij de politie en de belastingdienst inlichten.
Als ik het goed begrijp heb je zelf op dit moment geen schade geleden, dus schadevergoeding zit er niet in. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Smoko
|
Geplaatst: vr 13 feb 2009 21:01 Onderwerp: |
|
|
qwe
Laatst aangepast door Smoko op za 14 feb 2009 0:00, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: vr 13 feb 2009 22:03 Onderwerp: |
|
|
Bedoel je aftroggelen in de zin van afpersen, of in de zin van chanteren? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
klokluider
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 feb 2009 22:15 Onderwerp: |
|
|
ik denk niet dat smoko op een openbaar forum zijn strafbare plannen gaat voorleggen, dat zou op zijn minst een goeie zijn voor de serie dumb, dumber, dumbest.
Naar alle waarschijnlijkheid wordt bedoeld op enigerlei wijze een geldelijke genoegdoening ontvangen van die ex werkgever. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: vr 13 feb 2009 23:11 Onderwerp: |
|
|
klokluider schreef: | Naar alle waarschijnlijkheid wordt bedoeld op enigerlei wijze een geldelijke genoegdoening ontvangen van die ex werkgever. |
Geen schade, dus klaar... _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Smoko
|
Geplaatst: vr 13 feb 2009 23:55 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: |
Geen schade, dus klaar... |
toch bedankt voor alles
Groeten
Tay... |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 0:02 Onderwerp: |
|
|
Ik raad je nog steeds aan om met je verhaal naar de politie of belastingdienst te gaan. Anders krijg je hier later misschien nog problemen mee. Beter om dat voor te zijn. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|