|
Auteur |
Bericht |
Martijn
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: ma 14 feb 2005 11:27 Onderwerp: |
|
|
Zoals veel Nederlanders denk ik ben ook ik geneigd om voor een Europese Grondwet te stemmen zonder zelfs de volledige inhoud te kennen. Gezien dit eigenlijk wel heel stom overkomt en ik toch rechten studeer plus stemmen op iets waarvan je zo goed als niets weet ook niet zo wijs is .... ga ik het binnenkort toch maar eens lezen. Ik ben wel erg benieuwd naar de uiteenzettingen in de komende tijd over waarom het wel of niet goed is. |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: ma 14 feb 2005 12:36 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zeggen, hou de Ars Aequi in de gaten. Die plaatst een aantal stukken waarin de inhoud van de Europese Grondwet wordt uitgelegd. Ik ga zelf hier ergens ook nog wel mijn visie nader toelichten. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: ma 14 feb 2005 14:50 Onderwerp: |
|
|
Martijn schreef: | [..] Gezien dit eigenlijk wel heel stom overkomt en ik toch rechten studeer plus stemmen op iets waarvan je zo goed als niets weet ook niet zo wijs is .... ga ik het binnenkort toch maar eens lezen. [..] |
Hihi.. dat dacht mijn vriend ook, toen ik hem het ontwerp-verdrag wat bij de collegebundel gaf zag, haakte hij toch vrij gauw weer af...  |
|
|
|
 |
Martijn
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: ma 14 feb 2005 15:43 Onderwerp: |
|
|
Ik heb er destijds wat in gebladerd met de gedachte "Goh wat leuk" maargoed ... literatuur voor in het openbaar vervoer, iedere ochtend een stukje lezen :p |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: ma 14 feb 2005 16:16 Onderwerp: |
|
|
Ars Aequi  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: di 03 feb 2009 21:14 Onderwerp: |
|
|
Zijn de meningen al wat verder vormgegeven over de invoering van een Europese grondwet??? Is achteraf niet duidelijk geworden dat het een kwestie was van geen slimme woordkeus (grondwet) maar verder wel een goed idee? |
|
|
|
 |
|