|
Auteur |
Bericht |
dennusz
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 27 jan 2009 20:52 Onderwerp: Foutieve levering |
|
|
Goedemiddag,
Ik probeer al enige tijd iets voor elkaar te krijgen maar erg goed wil dat nog niet lukken. Ik zoek daarom wat ideeen.
De situatie is als volgt:
7 weken geleden heb ik internet, tv en televisie aangevraagd bij Tele2.
21 januari zou mijn verbinding technisch opgeleverd worden. (De KPN doet dit namens Tele2).
Helaas heeft Tele2 een fout gemaakt door het verkeerde huisnummer te registreren. (Ze hebben toegegeven dat dit hun fout is.) Ik woon op nummer 7A34 en ze hebben geleverd op nr 7. Nu zit mijn buurvrouw van 7 dus ook zonder internet,tv en telefoon omdat mijn verbinding daar dus is gemaakt.
nu leek het mij meer dan redelijk dat deze fout zsm herstelt zal worden. Tele2 verschuilt zich echter lekker makkelijk achter hun afhankelijkheid van KPN dat blijkbaar een termijn nodig heeft van 3 weken.
Oftewel mijn verbinding wordt pas over 4 weken opgeleverd. Ik wordt nu dus gewoon behandeld als een soort nieuwe klant en kom gewoon onderop de stapel te liggen met alle andere aanvragen.
Voor de KPN is het waarschijnlijk maar een half uurtje werk. Echter zal KPN hier een vergoeding voor willen van Tele2 (neem ik aan).
Nu beweren ze ook nog dat ze mij aan mn contract kunnen houden als ik besluit over te stappen naar een ander. (Niet dat ik dit van plan ben aangezien dat nog langer zal gaan duren).
Maar ik vraag me dus af of er mogelijkheden zijn om die termijn van 4 weken te kunnen versnellen want nu moet ik iedere keer naar een internetcafe om te internetten of bij vrienden aankloppen.
Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
|
 |
RPRN
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 99
|
Geplaatst: do 29 jan 2009 0:17 Onderwerp: |
|
|
Je kan aansturen op ontbinding van de overeenkomst (uiteraard in de zin van dreigen). Voor ontbinding is verzuim vereist, wat pas zal intreden wanneer jij een laatste termijn hebt gesteld voor het juist aansluiten van het netwerk, en Tele2 alsnog nalaat binnen de termijn hieraan te voldoen.
Wellicht zou een ingebrekestelling (aangetekend) dus kunnen helpen om het proces te kunnen versnellen. Een voorbeeld:
Eerst leg je de gehele situatie uit gevolgd door een paar zinnen waarin je stelt dat dit niet de manier is waarop men zaken doet.
Vervolgens sluit je af met:
Indien u niet, niet tijdig, of niet geheel, voor 7 februari 2009 aan uw verplichting tot juiste aansluiting van het netwerk op nummer 7A34 voldoet, stel ik u nu thans reeds voor alsdan in gebreke en zeg ik jegens u tot ontbinding van de overeenkomst te zullen overgaan door middel van een buitengerechtelijke verklaring.
Werkt bij mij altijd zeer goed, aangezien ik meestal binnen een dag al iemand aan de telefoon krijg met excuses en een oplossing. |
|
|
|
 |
WebServiceTele2
|
Geplaatst: vr 30 jan 2009 16:52 Onderwerp: |
|
|
Beste dennusz,
ik ben een medewerker van Tele2, graag wil ik u verzoeken om uw gegevens en uw klacht naar webservice@tele2.nl te sturen.
Dan zal ik zo spoedig en goed mogelijk u van dienst zijn.
Mvg,
Webservice Tele2.
(mijn excuus)
Laatst aangepast door WebServiceTele2 op ma 02 feb 2009 10:21, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
RPRN
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 99
|
Geplaatst: za 31 jan 2009 3:45 Onderwerp: |
|
|
De klachten en het probleem liggen niet bij mij beste Tele2-medewerker.
Ik geef slechts advies aan de vraagsteller 'Dennusz'. Bij hem moet u dan ook zijn  |
|
|
|
 |
Prætorianus
Leeftijd: 88 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 31 jan 2009 6:58 Onderwerp: |
|
|
Zo zie je maar weer wat een beetje negatieve publiciteit kan doen om je klantervaring te verbeteren. |
|
|
|
 |
dennusz
|
Geplaatst: zo 01 feb 2009 19:51 Onderwerp: |
|
|
tnx RPRN,
inmiddels wordt mijn verbinding 11 feb opgeleverd ipv 5 mrt... (zoals het er nu voor staat)... |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: zo 01 feb 2009 19:55 Onderwerp: |
|
|
RPRN schreef: | De klachten en het probleem liggen niet bij mij beste Tele2-medewerker.
Ik geef slechts advies aan de vraagsteller 'Dennusz'. Bij hem moet u dan ook zijn  |
Dit geeft toch weer mooi aan hoe slecht de klantenservice van Tele2 is. Zelfs als ze gaan spammen, dan nog weten ze niet wie hun klant is  |
|
|
|
 |
|