Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
tentamens op i...
Volkshuisevest...
Best Name Badg...
incasso proced...
Uwv, zw en bet...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu za 23 aug 2025 0:31
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Foutieve levering
Moderators: Nemine contradicente, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dennusz



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: di 27 jan 2009 20:52    Onderwerp: Foutieve levering Reageer met quote Naar onder Naar boven

Goedemiddag,

Ik probeer al enige tijd iets voor elkaar te krijgen maar erg goed wil dat nog niet lukken. Ik zoek daarom wat ideeen.
De situatie is als volgt:

7 weken geleden heb ik internet, tv en televisie aangevraagd bij Tele2.
21 januari zou mijn verbinding technisch opgeleverd worden. (De KPN doet dit namens Tele2).
Helaas heeft Tele2 een fout gemaakt door het verkeerde huisnummer te registreren. (Ze hebben toegegeven dat dit hun fout is.) Ik woon op nummer 7A34 en ze hebben geleverd op nr 7. Nu zit mijn buurvrouw van 7 dus ook zonder internet,tv en telefoon omdat mijn verbinding daar dus is gemaakt.

nu leek het mij meer dan redelijk dat deze fout zsm herstelt zal worden. Tele2 verschuilt zich echter lekker makkelijk achter hun afhankelijkheid van KPN dat blijkbaar een termijn nodig heeft van 3 weken.
Oftewel mijn verbinding wordt pas over 4 weken opgeleverd. Ik wordt nu dus gewoon behandeld als een soort nieuwe klant en kom gewoon onderop de stapel te liggen met alle andere aanvragen.
Voor de KPN is het waarschijnlijk maar een half uurtje werk. Echter zal KPN hier een vergoeding voor willen van Tele2 (neem ik aan).

Nu beweren ze ook nog dat ze mij aan mn contract kunnen houden als ik besluit over te stappen naar een ander. (Niet dat ik dit van plan ben aangezien dat nog langer zal gaan duren).

Maar ik vraag me dus af of er mogelijkheden zijn om die termijn van 4 weken te kunnen versnellen want nu moet ik iedere keer naar een internetcafe om te internetten of bij vrienden aankloppen.

Alvast bedankt voor de hulp!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
RPRN



Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 99


BerichtGeplaatst: do 29 jan 2009 0:17    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Je kan aansturen op ontbinding van de overeenkomst (uiteraard in de zin van dreigen). Voor ontbinding is verzuim vereist, wat pas zal intreden wanneer jij een laatste termijn hebt gesteld voor het juist aansluiten van het netwerk, en Tele2 alsnog nalaat binnen de termijn hieraan te voldoen.

Wellicht zou een ingebrekestelling (aangetekend) dus kunnen helpen om het proces te kunnen versnellen. Een voorbeeld:

Eerst leg je de gehele situatie uit gevolgd door een paar zinnen waarin je stelt dat dit niet de manier is waarop men zaken doet.
Vervolgens sluit je af met:

Indien u niet, niet tijdig, of niet geheel, voor 7 februari 2009 aan uw verplichting tot juiste aansluiting van het netwerk op nummer 7A34 voldoet, stel ik u nu thans reeds voor alsdan in gebreke en zeg ik jegens u tot ontbinding van de overeenkomst te zullen overgaan door middel van een buitengerechtelijke verklaring.

Werkt bij mij altijd zeer goed, aangezien ik meestal binnen een dag al iemand aan de telefoon krijg met excuses en een oplossing.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
WebServiceTele2



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 1


BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 16:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste dennusz,

ik ben een medewerker van Tele2, graag wil ik u verzoeken om uw gegevens en uw klacht naar webservice@tele2.nl te sturen.
Dan zal ik zo spoedig en goed mogelijk u van dienst zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.

(mijn excuus)


Laatst aangepast door WebServiceTele2 op ma 02 feb 2009 10:21, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
RPRN



Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR
Berichten: 99


BerichtGeplaatst: za 31 jan 2009 3:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De klachten en het probleem liggen niet bij mij beste Tele2-medewerker.
Ik geef slechts advies aan de vraagsteller 'Dennusz'. Bij hem moet u dan ook zijn Wink
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Prætorianus



Leeftijd: 88
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Steenbok


Berichten: 89


BerichtGeplaatst: za 31 jan 2009 6:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zo zie je maar weer wat een beetje negatieve publiciteit kan doen om je klantervaring te verbeteren.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dennusz



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2009 19:51    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tnx RPRN,

inmiddels wordt mijn verbinding 11 feb opgeleverd ipv 5 mrt... (zoals het er nu voor staat)...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
StevenK
Moderator


Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 4108


BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2009 19:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

RPRN schreef:
De klachten en het probleem liggen niet bij mij beste Tele2-medewerker.
Ik geef slechts advies aan de vraagsteller 'Dennusz'. Bij hem moet u dan ook zijn Wink

Dit geeft toch weer mooi aan hoe slecht de klantenservice van Tele2 is. Zelfs als ze gaan spammen, dan nog weten ze niet wie hun klant is Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds