|
Auteur |
Bericht |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 21:04 Onderwerp: Uitspraak vinden |
|
|
Beste mensen,
Ik kan de volgende uitspraak niet vinden: Abrs 2 april 2001, nr. E03.99.0427). Kan iemand die wel vinden? Ik vind het nog steeds erg lastig zoeken naar jurisprudentie op internet.  |
|
|
|
 |
arizona
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 721
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 23:26 Onderwerp: |
|
|
Ik vind hem ook niet (althans niet via rechtspraak.nl). Het kan natuurlijk zijn dat hij niet gepubliceerd is...
Aanvulling: googelen levert wel 2 hits op, maar helaas geen direct bruikbare.
Laatst aangepast door arizona op di 13 jan 2009 23:29, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 23:27 Onderwerp: |
|
|
Staat er geen vindplaats op de plek waar er naar wordt verwezen? Of staat er niet stiekem "ongepubliceerd" bij? |
|
|
|
 |
arizona
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 721
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 23:31 Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem gevonden via de Sdu (toegang via de UB, heb jij die niet? PM me dan even) |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 23:39 Onderwerp: |
|
|
Vindplaats JOM 2006, 539 (publicatie heeft even geduurd). Vreemd genoeg is Jurisprudentie Omgevingsrecht niet opgenomen in de LJN-index:
LJN-index schreef: | Deze uitspraak is niet gepubliceerd in een in de LJN-index opgenomen bron. |
_________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
MaxForce
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 96
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 14:29 Onderwerp: |
|
|
Heel vaak vind ik uitspraken die niet op Rechtspraak of iets dergelijks staan, wel terug op Kluwer Plaza. Ik weet niet of jullie toegang daartoe hebben op school, maar je komt er vaak al een heel eind mee . _________________ "Auch der Beschränkte, Unwissende, Unbesonnene faßt leicht und lebhaft eine subjektive Überzeugung. Aber je leichter er sie fäßt, desto mehr hat man Ursache, ihr zu mißtrauen." |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 14:34 Onderwerp: |
|
|
Bijna altijd helpt ljn.rechtspraak.nl (maar hier dus niet). _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: zo 18 jan 2009 19:41 Onderwerp: |
|
|
Bedankt nog allemaal voor de reacties! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 14:40 Onderwerp: |
|
|
Hier nog een aardige samenvatting van de uitspraak, inclusief een verwijzing naar MR 2001/53. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 21:16 Onderwerp: |
|
|
off topic: Staat fides voor "wij zijn eigenlijk met meer"???
Waar haal je de tijd toch vandaan??? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
cia76
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 21:18 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Hier nog een aardige samenvatting van de uitspraak, inclusief een verwijzing naar MR 2001/53. |
Hey Fides, ik heb deze jurisprudentiebundel en nieuwere versies ook. De samenvatting in deze bundel is juist de reden dat ik het hele arrest zocht.  |
|
|
|
 |
|