Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
Rechtpak
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 07 jan 2009 12:42 Onderwerp: |
|
|
Nee ik heb geen bijstand. Ik ben volledig afgekeurd en heb wao. Maar das ook niet om over naar huis te schrijven. Maar goed we komen rond! |
|
|
|
 |
Joey26
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 07 jan 2009 13:33 Onderwerp: |
|
|
Rechtpak:
Quote: | Exman heeft op geen enkele wijze kunnen aantonen dat hij de alimentatie niet kon betalen. |
Juich toch maar even niet te vroeg.
Voor de betreffende bodemprocedure KA die ik eerder vermeld heb, had mijn advocate a.d.h.v. álle papieren berekeningen gemaakt, de tegenpartij praktisch niks.
De berekeningen gaven aan dat zowel mijn vrouw als ik geen draagkracht hadden voor onderhoudsplicht, de ex van mijn vrouw had door zijn advocaat laten berekenen dat hij € 750,- draagkracht had.
Wat werd er besproken tijdens de zitting:
"zijn er nog vragen en/of toevoegingen" en nog enkele vraagjes, binnnen 10 minuten stonden we weer buiten.
Juichen? Dát had de rechter snel gezien: uitvoerig gedetailleerd pleidooi van onze advocate en praktisch niets in te brengen van de tegenpartij.
Beschikking:
Rechter had rekenwerk van tegenpartij "eventjes" overgedaan en zonder enige onderbouwde motivatie bepaald dat ik € 300,- draagkracht had.
Knap hè en tevens beslist dat hij maar de helft van het behoefte bedrag van zijn dochter hoeft te betalen....
Ik hoop voor jou dat het anders uitpakt, maar hier in Nederland weet je het gewoon écht nooit! |
|
|
|
 |
tussenwalenschip
|
Geplaatst: wo 07 jan 2009 15:15 Onderwerp: |
|
|
Rechtpak,
Het is een ingewikkelde situatie,
maar zou het bericht van het kort geding afwachten, ik denk dat je nu helaas niet meer kan doen,
Wat W:A:O: betreft, is ook in mijn situatie, en is geen vetpot.
Wil je ooit verder praten, Ga dan naar www.alimentatie-moet-anders.nl
daar zijn allen met diversen alimentatie problemen op welke grond dan ook, welkom, om te praten.
En geven elkaar zeer goede adviezen.
misschien zijn daar ook ondervindingen te lezen, op hetzelfde niveau waar je wat aan hebt.
sterkte en groet.  |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|