|
Auteur |
Bericht |
ietjedurkje
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 09 dec 2008 15:54 Onderwerp: hypotheekschuld door ex die nog in het huis woont |
|
|
ik ben vorig jaar bij mijn partner weggegaan nu hadden we een eigen huis op beides naam. mijn ex bleef daar wonen en zou de hypotheek betalen omdat ik dat niet kon. nu ging hij na drie weken direct alweer samen wonen in dat zelfde huis. het huis staat te koop omdat mijn ex mijn niet uit kon kopen. nu belde de bank mij met het bericht dat mijn ex geen hypotheek meer betaald. en ja het huis staat ook op mijn naam. mijn ex wil niet met mij praten en ook geen oplossing zoeken. nu is mijn vraag wat zijn hier voor mij de gevolgen en wat kan ik er aan doen om onder deze schulden uit te komen. ik voedt ook zijn twee kids al op zonder dat hij mij alimintatie betaald. en zijn nieuwe vriendin werkt niet dus hij moet alles voor haar betalen.
ik hoop op een goed advies alvast bedankt |
|
|
|
 |
Ruby
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 10 dec 2008 12:15 Onderwerp: |
|
|
Hoever zijn jullie in de scheidingsprocedure?
Ik ben wel bang dat jij hoofdelijk aansprakelijk bent voor de schuld die er ontstaan is op de hypotheek. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 10 dec 2008 19:49 Onderwerp: |
|
|
Er zijn twee draadjes over ditzelfde onderwerp. Deze svp sluiten. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|