|
Auteur |
Bericht |
Maybach
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 31 aug 2008 18:46 Onderwerp: Verzettermijn |
|
|
(gewist)
Laatst aangepast door Maybach op di 02 sep 2008 19:05, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: zo 31 aug 2008 19:19 Onderwerp: Re: Verzettermijn |
|
|
Maybach schreef: | Mijn vraag aan u is dan ook: waar ging het mis? In de brief heb ik het volgende (naar waarheid gesproken) vermeld:
|
Verzet doe je door een verzetdagvaarding uit te brengen, niet door een brief aan de rechtbank te richten. |
|
|
|
 |
Maybach
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 31 aug 2008 19:33 Onderwerp: |
|
|
Dat is duidelijk.
Maar zoals ik in mijn eerste post stelde heb ik het zelf al aangegeven dat ik wellicht niet conform de correcte procedure handelde, omdat ik hier onvoldoende kennis van heb genoten en geen juridische bijstand had op dat moment.
Het is misschien wel de vaste procedure, maar in die zin bevreemdt het mij wel dat zij dat niet als reden opgaven. Het enige wat in hun reagerende brief stond was dat zij het niet in behandeling konden nemen omdat er een eindvonnis was geweest. Nu begrijp ik dat dit de ware reden niet uitsluit, maar in de tweede brief heb ik wel duidelijk om de ware reden gevraagd.
Maar goed, ik zal de zaak in hoger beroep verder afwikkelen. Bedankt voor je hulp StevenK. |
|
|
|
 |
|