|
Auteur |
Bericht |
badhuis
Leeftijd: 70 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 05 aug 2008 23:42 Onderwerp: Gevr. tegen vergoeding hulp bij opstellen bezwaar 19a RO |
|
|
Verzoek met spoed hulp bij opstellen bezwaar tegen voorgenomen besluit vrijstelling 19aRO en te verlenen bouwvergunning.
Casus: Kantoor (mag volgens bestemmingsplan), is verbouwd tot medisch centrum. Verbouwd met vergunning. NIET met vergunning geplaatst een luchtbeh.installatie met dikke pijpen op dak. Na bezwaar omwonende is alsnog verg.aangevraagd. Geweigerd. Na aanpassing hernieuwde aanvraag met verzoek vrijstelling RO. Welstand is akkoord. Besluit ligt nu 6 wkn ter inzage. Ik wil bezwaar maken en verzoek concept bezwaarschrift. Meer info per mail mogelijk. hpbert@hotmail.com .
einde termijn 6wkn 1 september |
|
|
|
 |
Freak
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 06 aug 2008 0:02 Onderwerp: |
|
|
Ik kan je als niet-jurist niet helpen, maar wat misschien wel van belang is, is wat luchtbeh. installatie voor staat...
EDIT: Dit is een crosspost. Misschien beter in het andere topic verder gaan (aangezien die beter op z'n plek is? |
|
|
|
 |
msteeman
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 06 aug 2008 9:18 Onderwerp: |
|
|
nou, je hebt mijn interesse (als jurist BWT en RO), dus mail me even op steeman(a)gmail.com |
|
|
|
 |
|