|
Auteur |
Bericht |
la
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 03 jul 2008 21:26 Onderwerp: Arbeidsovereenkomst voortijdig ontbinden? |
|
|
Ik zit met het volgende probleem:
Vorige week heb ik een arbeidscontract getekend voor onbepaalde tijd. Er staat in "...werknemer treedt per 1 september 2008 bij werkgever in dienst...". Er zit geen cao aanvast.
Echter, bij me huidige werkgever, waar ik op het punt stond ontslag te nemen, is zo bijgedraaid dat dingen voor mij weer positief uitkomen.
Ik wil niet te diep ingaan in het hoe en waarom, maar mijn probleem is dus al volgt: hoe kom ik onder dat arbeidscontract uit wat ik vorige week getekend heb? Want die baan wil ik niet meer...
Laatst aangepast door la op vr 04 jul 2008 8:22, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: vr 04 jul 2008 7:52 Onderwerp: |
|
|
Is er een proeftijd? |
|
|
|
 |
la
|
Geplaatst: vr 04 jul 2008 8:19 Onderwerp: |
|
|
Nee, die is er niet. |
|
|
|
 |
la
|
Geplaatst: vr 04 jul 2008 8:51 Onderwerp: |
|
|
Ik ben via een andere weg er achter gekomen dat je er aan vast zit. Ik denk dat er dus niks anders opzit om de nieuwe werkgever dus even te bellen en dan maar hopen het beste ervan te maken...
Als iemand nog tips heeft hoor ik die graag  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 04 jul 2008 11:50 Onderwerp: |
|
|
Het advies dat je hebt gekregen lijkt me juist. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
watnu?
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 04 jul 2008 13:28 Onderwerp: |
|
|
Dat hoor je toch maar zelden:
Een nieuwe baan zonder proeftijd en direct een contract voor onbepaalde tijd??? |
|
|
|
 |
|