|
Auteur |
Bericht |
werkenwerken
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 28 mei 2008 13:06 Onderwerp: Stagebank Advocatuur & Notariaat |
|
|
Kijk eens op www.stage.vacaturebanknotariaat.nl
Daar staan kantoren vermeld waar je stage kunt lopen!
Ook kun je meedoen aan een stage-onderzoek en kans maken op een I-pod! Ik heb ook meegedaan!
Wat vinden jullie? |
|
|
|
 |
Freekie
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 2
|
Geplaatst: wo 11 jun 2008 10:09 Onderwerp: |
|
|
Ik heb mezelf de laatste tijd ook eens verdiept in het internet en de verschillende sites voor juridische banen / stages. Ik heb die site die je hierboven noemt bekeken maar volgens mij staan er nog geen stages op. Ik denk trouwens dat je stages het beste via via kan regelen of de kantoren zelf benaderen. Wel zag ik op www.legalwise.nl een aantal stages, leuke site trouwens is volgens mij ook vrij nieuw maar heeft al een behoorlijk aantal vacatures online en je kan er ook netwerken ( een soort linked in voor juristen). En natuurlijk is er altijd nog www.jbb.nl en www.advocatie.nl. |
|
|
|
 |
suzanvanderhoek
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: wo 20 aug 2008 13:17 Onderwerp: |
|
|
Zelf heb ik hele positieve ervaringen met de Juristenbank. Zie www.juristenbank.nl. Zij bieden meer dan 160 banen en stages! Je kunt een eigen profiel aanmaken, bedrijfs- en vacaturefilms bekijken en nog veel meer. Erg de moeite waard! Veel succes. |
|
|
|
 |
|