|
Auteur |
Bericht |
voyager4
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 22 mei 2008 9:09 Onderwerp: uitspraken doen op website |
|
|
Iemand uit mijn buurt opent een website met forum. Dit forum wordt gelezen door een groot deel van de mensen uit mijn buurt. Op dit forum doet de webbeheerder uitspraken over mij, hij noemt mij een onguur type en assosieerd mij met drug en drank gebruikers, echter dit is geheel niet waar ik ben een nette burger die normaal doet tegen iedereen en zich gewoon normaal netjes gedraagd. Ik woon al meer dan 20 jaar hier in het buurtje en de meeste mensen weten dus dat het mij betreft, en zullen ook wel beter weten. Wat ik graag zou willen weten is of betreffende web/forumbeheerder dit zo maar openlijk over mij mag publiceren op zijn forum, ook plaatst hij namen en ip nummers wat volgens mij niet mag maar helaas ben ik niet thuis op IT juridisch gebied. Wie kan mij tips geven en vertellen wat wel en niet mag en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen.
vast bedankt |
|
|
|
 |
MartinJan
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
Arnoud Engelfriet
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1385
|
Geplaatst: za 24 mei 2008 12:29 Onderwerp: |
|
|
En anders hoor ik het graag
Arnoud _________________ ICT-jurist, blogger en octrooigemachtigde ~ Partner bij ICTRecht.nl ~ Beheerder www.iusmentis.com |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
|
|
|
 |
voyager4
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 25 mei 2008 22:20 Onderwerp: |
|
|
Hartelijk dank voor de reactie's. Ik heb ondertussen de provider van betreffend persoon in kennis gesteld en deze zal onderzoek doen en eventuele maatregelen nemen. V.w.b. aangifte doen i.v.m. laster is het mij nu duidelijk. Ook een ander persoon heeft krenkende uitspraken over mij gedaan helaas weet ik niet wie het is al heb ik wel een vermoeden. Ik neem aan dat ingeval van aangifte de betreffende forum beheerder de gegevens aan de politie kan/moet verstrekken van die persoon. |
|
|
|
 |
|