|
Auteur |
Bericht |
Dolfijn
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: wo 21 mei 2008 18:21 Onderwerp: Verzoekschrift zoek geraakt |
|
|
Verzoekschrift in de rechtbank zoek geraakt...
wie kan ik hier aansprakelijk voor aanstelle.?
En nu heeft de advocaat een nieuwe verstuurd geld deze van de datum van de 2e of word het aan gehouden op de datum van de 1e verzoekschrift.? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 21 mei 2008 18:30 Onderwerp: Re: Verzoekschrift zoek geraakt |
|
|
Dolfijn schreef: | Verzoekschrift in de rechtbank zoek geraakt...
En nu heeft de advocaat een nieuwe verstuurd geld deze van de datum van de 2e of word het aan gehouden op de datum van de 1e verzoekschrift.? |
Als het vaststaat dat het verzoekschrift in de rechtbank is kwijtgeraakt, dan zal normaal gesproken de 1e datum tellen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Dolfijn
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: wo 21 mei 2008 18:49 Onderwerp: Re: Verzoekschrift zoek geraakt |
|
|
bona fides schreef: | Dolfijn schreef: | Verzoekschrift in de rechtbank zoek geraakt...
Als het vaststaat dat het verzoekschrift in de rechtbank is kwijtgeraakt, dan zal normaal gesproken de 1e datum tellen. |
Ok dank u wel,
zal mn advocaat hierover laten uitzoeken en op schrift laten stellen wie deze heeft kwijt geraakt. |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: wo 21 mei 2008 21:13 Onderwerp: |
|
|
als het verzoek daar niet bekend is, lijkt het me handig dat je advocaat aantoont dat die m verstuurd heéft, dus met een faxbevestiging oid. |
|
|
|
 |
|