|
Auteur |
Bericht |
luna45
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 25 apr 2008 8:02 Onderwerp: wel trouwen, maar apart blijven wonen |
|
|
hallo... mijn vriend en ik willen graag trouwen, maar we willen beiden apart blijven wonen, omdat dat voor onze relatie beter werkt.
kan ik in mijn huurhuis blijven wonen in een andere woonplaats als mijn vriend?
luna 45 |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: vr 25 apr 2008 9:53 Onderwerp: |
|
|
Ja, dat kan. Er is geen enkele verplichting om bij elkaar te wonen. |
|
|
|
 |
arizona
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 721
|
Geplaatst: vr 25 apr 2008 19:42 Onderwerp: |
|
|
Vroeger was dat anders, maar inderdaad hoeft dat tegenwoordig niet meer. |
|
|
|
 |
luna45
|
Geplaatst: za 26 apr 2008 11:55 Onderwerp: wel trouwen,niet samen wonen |
|
|
thnx.... op naar 8/8/08 |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 26 apr 2008 15:25 Onderwerp: |
|
|
Alvast een gezellige en mooie dag gewenst!  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
luna45
|
Geplaatst: za 26 apr 2008 23:38 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Alvast een gezellige en mooie dag gewenst!  | lief!!! dank je wel...... |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 27 apr 2008 12:27 Onderwerp: |
|
|
Ik vind het wel leuk hoe jullie het gaan regelen: wel trouwen, maar niet samenwonen. Dat komt niet zo vaak voor, denk ik. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
luna45
|
Geplaatst: zo 27 apr 2008 12:51 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Ik vind het wel leuk hoe jullie het gaan regelen: wel trouwen, maar niet samenwonen. Dat komt niet zo vaak voor, denk ik. | tja..wij zijn typetjes die toch allebei de ruimte nodig hebben...en dat werkt het beste als je lekker af en toe op je zelf kunt zijn... |
|
|
|
 |
|