|
Auteur |
Bericht |
Addict
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: za 05 apr 2008 13:00 Onderwerp: Wetteksten in het Engels? |
|
|
Hallo,
Ik had even een vraagje, ik zoek de teksten van de artikelen in het wetboek van strafvordering in het Engels, iemand die weet waar ik dat kan vinden?
Alvast bedankt. |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 05 apr 2008 15:28 Onderwerp: |
|
|
De vraag gaat er inderdaad vanuit dat een Engelstalige versie bestaat, en dat lijkt me allerminst zeker. Ik vind zo snel niets, maar dat zegt ook niet veel. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: za 05 apr 2008 18:16 Onderwerp: |
|
|
Misschien een beetje muggezifterig, maar volgens mij is er hooguit een vertaling in het Engels beschikbaar (als die er al is). In geen geval zal een Engelstalige tekst een authentieke versie van Nederlandse wetgeving zijn. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Addict
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: za 05 apr 2008 20:05 Onderwerp: |
|
|
Duch schreef: | Misschien een beetje muggezifterig, maar volgens mij is er hooguit een vertaling in het Engels beschikbaar (als die er al is). In geen geval zal een Engelstalige tekst een authentieke versie van Nederlandse wetgeving zijn. |
Inderdaad een beetje muggezifterig. Lijkt me duidelijk dat ik een Engelse vertaling zoek toch? Maargoed, was al bang dat het niet bestond of niet te vinden was, dan maak ik er zelf wel wat van, bedankt in ieder geval degenen die gezocht hebben. |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: za 05 apr 2008 21:49 Onderwerp: |
|
|
Welke passage zoek je in het Engels?
Misschien dat ik je wel kan helpen aan een of meer vertalingen van (speciale) bepalingen uit de Wet BOB, Wet Computer Criminaliteit 1993, en Wet Computer Criminaliteit II (2006). _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
|