|
Auteur |
Bericht |
Wegwijzer
Leeftijd: 73 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 27 feb 2008 18:29 Onderwerp: Klacht tegen HovJ Tomesen |
|
|
Een voorgenomen KG tegen de voorzitter van het college van procureurs-generaal mr. Harm Brouwer, (...) zal waarschijnlijk niet plaatsvinden.
Inmidels is op 5 maart een klacht ingediend
(zie hier onder)
Laatst aangepast door Wegwijzer op wo 05 mrt 2008 22:30, in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: wo 27 feb 2008 18:35 Onderwerp: |
|
|
Wat wil je zeggen met dit bericht, behalve dan dat er iets niet gaat gebeuren?  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Wegwijzer
|
Geplaatst: wo 27 feb 2008 18:50 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Wat wil je zeggen met dit bericht, behalve dan dat er iets niet gaat gebeuren? |
Reactie is niet meer relevant.
Door mijzelf verwijderd.
Laatst aangepast door Wegwijzer op wo 05 mrt 2008 21:52, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 27 feb 2008 20:10 Onderwerp: |
|
|
Als je ziet wat 9/11, en daarvoor de apollo "moon hoax" en daarvoor de moord op Kennedy, de vergiftiging van Napolean, etc etc etc allemaal te weeg hebben gebracht in samenzweringsland, nee dan vind ik dit niet uniek. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: wo 27 feb 2008 20:27 Onderwerp: |
|
|
Nou ik vind het wel een interessant bericht, waarvoor dank. Het lijkt me voor Nederlandse begrippen tamelijk uniek, de voorbeelden die worden genoemd om dit te ontkrachten zijn voorbeelden uit het buitenland en doen hier niets aan af. Ik hoop dat de meest belanghebbende i.c. een verkeerde inschatting maakt van de onafhankelijkheid / onpartijdigheid van de HR, anders zou ik toch enigszins gedesillusioneerd zijn over de gang van zaken bij de rechterlijke macht. Nu weet ik wel dat het niet allemaal loopt zoals het behoort te lopen, maar dit vind ik heel erg ver gaan. Tot slot vind ik dat er leukere reacties mogelijk zijn naar iemand die in de actualiteitenrubriek iets aan de orde wil stellen. Ik zal voor hem excuses aanbieden dat hij er niet een aantal concrete vragen of stellingen bij heeft gezet maar ik vind dat je best zo'n bericht kan plaatsen om te zien of er mensen zijn die hier een mening over hebben en dit willen delen met de forumleden. Dat je niets met zo'n bericht kan of wil doet niet af aan de mogelijkheid dat andere forumleden wellicht wel waarderen dat zo'n bericht wordt geplaatst. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 27 feb 2008 20:43 Onderwerp: |
|
|
cia76 schreef: | Dat je niets met zo'n bericht kan of wil doet niet af aan de mogelijkheid dat andere forumleden wellicht wel waarderen dat zo'n bericht wordt geplaatst. |
Op wie reageer je precies?
Hoe dan ook, gezien de gegeven link is er duidelijk al een forum voor de belangstellenden. Het lijkt mij weinig opportuun om alle forumdraden te crossposten naar andere fora. Bovendien wordt de Deventer-zaak al in andere draden besproken, dus had het bericht, als het al zou moeten worden geplaatst, beter daar gepast. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Wegwijzer
|
Geplaatst: wo 27 feb 2008 20:52 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Als je ziet wat 9/11, en daarvoor de apollo "moon hoax" en daarvoor de moord op Kennedy, de vergiftiging van Napolean, etc etc etc allemaal te weeg hebben gebracht in samenzweringsland, nee dan vind ik dit niet uniek. |
Reactie is niet meer relevant.
Door mijzelf verwijderd.
Laatst aangepast door Wegwijzer op wo 05 mrt 2008 21:50, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Wegwijzer
|
Geplaatst: wo 05 mrt 2008 21:40 Onderwerp: |
|
|
Er is vandaag bij de voorzitter van het College van Prucureurs-Generaal toch een klacht ingediend tegen de HovJ Thomesen.
http://www.deventermoordzaak.com/documenten/20080305Brouwer.pdf
In het kort betreft het de vraag naar de bekende weg, of een OvJ een klacht die op hemzelf betrekking heeft, ook zelf mag afhandelen en als ongegrond terzijde mag leggen.
Dat hij dat KAN moge overigens duidelijk zijn. |
|
|
|
 |
Michaelm
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 06 mrt 2008 0:07 Onderwerp: |
|
|
Ik vind het persoonlijk wel niet netjes dat je je eerdere reacties verwijderd hebt. _________________ All errors are intentional but mistakes could have been made. |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 06 mrt 2008 0:35 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, het draadje kan op slot en op verzoek heropend. _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
|