Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
tentamens op i...
Volkshuisevest...
Best Name Badg...
incasso proced...
Uwv, zw en bet...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu zo 17 aug 2025 3:40
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

borderliner (moeder) die omgang weigert met vader
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jacky

Leeftijd: 58
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Steenbok

BerichtGeplaatst: do 03 nov 2005 12:25    Onderwerp: borderliner (moeder) die omgang weigert met vader Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bij voorbaad excuus als dit verkeerd is geplaatst!!!
Mijn vraag is eigenlijk zal het een moeder lukken om het kind weg te houden bij
de vader als ze ontkend borderliner te zijn??

Hoe kun je als ze dit ontkend maar je weet dat ze borderliner is dit geheel aantonen in de rechtbank en hoe kun je een rechter overtuigen dat er stukken zijn die niet kloppen.

Een goede vriend van me heeft dit probleem.

Hij heeft helaas een misdaad begaan voor haar ogen en het kind van hun was toen
1 jaar oud.
Ze focust al haar psychische problemen (zoals, slaapgebrek, onrustig zijn, druk
zijn, ect.) op het kind en haar andere kinderen (allen van andere vaders). In
brieven van gezondheidsinstanties word geschreven dat het kind sterk reageert op
de spanningen en stress van de moeder. Het reageert op stemverheffingen en op
drukte.
Tja, als je moeder borderline is dan wisselen haar buien met het uur of minuut.
Logisch dat een kind van 3 jaar inmiddels daarop reageert.

maar ik vraag me dus nu af of de suggestie die de instantie doen; de moeder maar
niet met stress in aanraking laten komen dus vader uit beeld houden van het kind
zodat de moeder rust kan hebben.

Ik vraag me dus met recht af of dit zomaar door de rechter wordt opgevolgd.
Door zijn strafzaak is wel in haar verhoor naar boven gekomen dat ze dus
borderliner is, maar nu ontkend ze dat in alle hefftigheid.

Kan hij die verklaring van haar als bewijs stuk meevoeren in de
omgangsregeling?? Zo ja wat doet een rechter er dan mee?

Ik hoop dat iemand me snel antwoord kan geven of zelfs advies in dit geheel want
de rechtszaak is al over 2,5 weken.

wie heeft advies?

alvast bedankt voor elk advies dat binnenkomt
Jacky
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Suijkerbuijk

Leeftijd: 48
Geslacht: Man
Studieomgeving (BA): EUR

BerichtGeplaatst: do 03 nov 2005 14:28    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Tja, de vraag is eigenlijk of de problemen van de moeder het gevolg zijn van confrontaties met de vader, of een andere oorzaak hebben (borderline).

Hierbij is het van belang hoe "de instantie" (raad voor de kinderbescherming?) haar suggestie te omgangsregeling met de vader te staken heeft onderbouwt. Is er enkel door de moeder aangegeven dat het goed zou zijn de vader niet meet te zien omdat zij hier gestresst van raakt, of is er bijvoorbeeld een psychologisch rapport waaruit blijkt dat de symptomen van de moeder voorkomen uit confrontatie met de vader?

Het over de boeg gooien dat moeder een borderline syndroom heeft kan bewijsproblemen opleveren. Aantonen dat zij zelf heeft aangegeven borderline te zijn is absoluut onvoldoende. De vrouw is geen psycholoog/psychiater en kan dus zelf niet oordelen of zij aan een bepaalde psychische aandoening lijdt. En nu een psychisch onderzoek afdwingen wordt moeilijk. Tenzij je vriend bijvoorbeeld beschikt over stukken waaruit blijkt dat de moeder regelmatig een psychiater bezoekt, staat hij hiermee zwak. Als door het verweer het accent enkel gaat liggen op de vraag of de moeder al dan niet lijdt aan een borderline-syndroom loop je stuk.

Een verweer dat niet (of onvoldoende) blijkt dat het stopzetten van een omgangregeling het beoogde resultaat (een rustige moeder) zal hebben lijkt mij makkelijk te voeren.
jacky

BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2005 12:55    Onderwerp: moeder met bordeline wil geen omgang geven van kind aanvader Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bedankt alvast voor een antwoord.
Zij heeft zelf medegedeeld aan de politie dat ze sinds haar 15de jaar als borderliner gediagnosteerd is in dat procesverbaal zegt ze ook dat ze bij een psychiater loopt die noemt ze met naam.
Die vriend van me wist voor zijn misdrijf niets af van haar ziekte en dacht vanwege het slikken van pillen dat ze manisch depressief was. Ook dit staat in het rapport.

ZE lijdt dus al aan borderline ruim voordat hij haar leerde kennen. Die vriend van me wist dat ze zo nu en dan naar de psychiater ging maar de rede was hem onduidelijk. Hij vroeg er wel naar maar ze heeft nooit meer gezegd dan; ik ben gek en wordt nooit meer beter.

Nu heeft ze hun zoon bij de meren laten plaatsen en die vertellen in een brief dat door de spanning en stress van de moeder het kind hier heftig op reageert. Het kind is nu ook bij ALTRA geplaatst en die hebben een soortgelijke brief opgesteld. Bij nadere informatie met de instelling bleek dat ze niet wisten dat mevr een Borderliner is.

Ik vind het heel moeilijk, want een borderliner heeft kenmerken van stress en spanningen en een spiegel effect op anderen terwijl ze zelf degene zijn die de dingen doen waarvan ze anderen beschuldigen.

O jou vraag:
Hierbij is het van belang hoe "de instantie" (raad voor de kinderbescherming?) haar suggestie te omgangsregeling met de vader te staken heeft onderbouwt. Is er enkel door de moeder aangegeven dat het goed zou zijn de vader niet meet te zien omdat zij hier gestresst van raakt, of is er bijvoorbeeld een psychologisch rapport waaruit blijkt dat de symptomen van de moeder voorkomen uit confrontatie met de vader?
Ik weet niet hoe de RvK dit gaat oppikken. In eerdere gevallen is er aldoor al gepleit dat het goed is voor het kind om de vader te leren kennen en daarom omgang te geven. Die vrien van me heeft brieven en papieren verstuurd naar de RvK met wat hij heeft meegemaakt en hoe hij het geheel zit. Dit deed ie al gedurende zijn detentie.
De moeder wil beweren dat alles door hem komt, maar dit is dus eigen voor een borderliner.
Ik weet dus niet hoe de des betreffende instanties hier naar kijken.

Tenzij je vriend bijvoorbeeld beschikt over stukken waaruit blijkt dat de moeder regelmatig een psychiater bezoekt, staat hij hiermee zwak.
Die vriend van me weet wanneer ze de psychiater moest bezoeken want hij paste dan op de kinderen, hij heeft hiervan een afwezigheids schema van zijn werk toendertijd. Verder dus de naam van deze persoon. Maar bedoel je dat hj hiermee ook zwak staat??

Als de moeder het blijft gooien op ik ben bang en angstig dan kan helemaal geen enkele man zijn kind ooit nog zien. Sinds het straat en contact verbod, heeft hij geen contact meer opgezocht en ook zijn advocaat zegt dat er niets is binnengekomen waardoor ze het op die grond zou kunnen winnen. Mijn mening is ook dat tijdens dat proces als de vrouw maar genoeg toneel speelt ze het wint zonder dat er gekeken wordt of het echt zo is. Ik heb dit ook met iets anders meegemaakt en naar mijn mening geven rechters dit erg snel aan iemand opgelegd.

Ik hoop dat dit meer antwoord geeft op de losse stukken in het verhaal.
Hij en ik beseffen dat het moeilijk word en dat hij heel hard moet gaan vechten voor zijn recht.
Ik las ook ergens dat art 1.377a BW wel min of meer recht op omgang kan geven met uitzondering van wat ontzeggingsgronden in lid 3. Maar ja welke dit zijn geen idee.
Suijkerbuijk

BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2005 14:26    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Die vriend van me weet wanneer ze de psychiater moest bezoeken want hij paste dan op de kinderen, hij heeft hiervan een afwezigheids schema van zijn werk toendertijd. Verder dus de naam van deze persoon. Maar bedoel je dat hj hiermee ook zwak staat??

Quote:
Zij heeft zelf medegedeeld aan de politie dat ze sinds haar 15de jaar als borderliner gediagnosteerd is in dat procesverbaal zegt ze ook dat ze bij een psychiater loopt die noemt ze met naam.

Ok, het gaat dus om een door een deskundige diagnose (blijkt uit proces-verbaal) en regelmatig bezoek van een psychiater. Daarmee staat je vriend al een stuk sterker.
Met dat procesverbaal, misschien gekoppeld aan een medisch stuk over borderline syndroom (ga er niet van uit dat de rechter precies weet wat de symptomen daarvan zijn), kan je vriend misschien een nadere psychische test afdwingen.

Quote:
Sinds het straat en contact verbod, heeft hij geen contact meer opgezocht en ook zijn advocaat zegt dat er niets is binnengekomen waardoor ze het op die grond zou kunnen winnen.

Als er een straat en contactverbod is, hoe vindt een omgangsregeling dan nu plaats (er is toch nu een omgangsregeling?)?
jacky

BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2005 15:28    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

het straat en contact verbod is nu niet meer geldig die had ze vorig jaar ergens eind okterber in laten gaan voor een jaar.
Hij heeft gedurende het procesomgangsregeling steeds een hoger beroep in de hand gehouden die is niet zo lang uitgerekt totdat de omgangsregeling zou voorkomen.
Zijn ex en haar advocaat hebben de omgangsregeling zo lang tegen gehouden dat het nu intotaal een 6 maanden is uitgesteld en hij hoeft dus niet meer in hoger beroep te gaan tegen het straat en contact verbod.

nog ff een vraagje
Hoe kun je die papieren van het procesverbaal het beste presenteren aan de rechter want er staat natuurlijk ook in dat hij haar oppas (terwijl dit haar ex-vriend was) heeft gestoken. Ook staat erin dat ze hem regelmatig heeft geslagen en dat ze hem heeft gestoken met een nagelschaar (wat een schaar was). Hij heeft er een behoorlijk lidteken van op zijn rug, een plek waarbij hij zelf niet of nauwlijks bij kan komen.

Door een kennis van een vriendin van me die met borderliners werkt heb ik een 1,5 A4 met kenmerken van borderliner die door een bekende psychiater zijn beschreven. En we hebben iets van zijn cursus hoe omgaan met borderliners in close omgeving.

Is dat goed genoeg dan???

Ben jij een student of advocaat eigenlijk??
Ik weet namelijk niets van het gebied af behalve wat ik zoal lees en zie uit voorgaande processen via de databank uitspraken. Maar dat is veel heel veel lezen.
jacky

BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2005 15:44    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

en hij is bezig met een omgangsregeling maar zijn ex partner probeert er alles aan te doen om daar onderuit te komen.
het proces is over 2 weken, dus vandaar dat ik me veel zorgen maak.

Hij is zelf niet echt handteerbaar meer door de situatie. helemaal overstuur en depressief.
Ik probeer hem een beetje te steunen waar het kan.
michelle

Leeftijd: 77
Sterrenbeeld: Schorpioen

BerichtGeplaatst: za 05 nov 2005 22:28    Onderwerp: omgangsregeling. Reageer met quote Naar onder Naar boven

om met je laatste stukje te beginnen, je vriend zal zelf rustig en stabiel moeten overkomen, om voor de rechter te verschijnen. het gaat hier om het belang van het kind, en niet wie er genoeg met modder gooit. de moeder heeft borderline. nou en ? er zijn zoveel verschillende vormen van borderliner. ze was al ziek op haar 15 ?maar het kind dat ze met hem heeft heeft hij ook helpen verwekken. ziekte is nooit reden om niet je ouderlijke taak te doen. of er moet naar het kind toe iets ernstigs zich steeds voordoen, ivm ziekte. ik lees hier veel problematiek. detentie, scharen. steken. borderliner. kortom, ook een straatverbod word ook niet zomaar opgelegd. daar zijn redenen voor. voor een kind is het het beste als het beide ouders mag kennen. maar dan wel in harmonie. de ouders zouden beiden hulp moeten zoeken, voor de problemen onderling. het kind zou in dit stadium beschermt moeten worden, en zou de moeder inderdaad de rust moeten hebben, voor haar kinderen. je hoeft geen borderliner te zijn om spanning op je kinderen over te brengen. het belang van het kind eist dat de ouders eerst aan zichzelf werken. wens jullie allen veel sterkte en wijsheid, michelle. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
jacky

BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2005 10:36    Onderwerp: Borderline moeder ontkend en weigert omgang kind Reageer met quote Naar onder Naar boven

dank Michiele,

Ik begrijp ook wel dat het kind niet zijnmoeder zou mogen missen en die vriend van me wil dat ook helemaal niet.
het lullige is wel dat hij wel degene is die hulp zoekt en nu ook heeft, maar zij weigert in alle toonaarden.
Ik en hij begrijpt dat het met zijn dententie verleden vele malen lastiger is geworden, maar hij is geen recidivist en dat is ook bekend gemaakt.
De moeder heeft 3 kids alle van een andere vader en alleen de oudste kent ijn vader.
Helaas hebben al haar kinderen problemen op school en als de moeder te vaak gewaarschuwd word haalt ze het kind van school en plaatst het ergens anders. Kortom de school heeft niet eens de tijd om een instantie in te schakelen.
helaas wordt dit alles niet eens meegewogen en ook niet onderzocht.
Ze blijven alleen maar op zijn verleden hameren en ja dat was verkeerd.
Hij was zichzelf niet (ik weet geen goed excuus, ben ik helemaal mee eens en dat zeg ik hem ook)
Maar ondanks alles zou hij toch een omgang moeten kunnen krijgen desnoods met begeleiding zodat hij bekeken wordt hoe het kind op hem reageert.
Hij wil echt alles doen en meewerken als hij maar de kans krijgt maar de moeder blijft weigeren. Ze heeft al 2 jaar het kind voor haar zelf, dit mag toch niet zo lang duren.
Hij bereid tot alles en zij tot niets??

Hierom was mijn vraag wat kun je er aan doen.

helaas is ze volgens een kennis van me zwaar borderliner, haar moeder heeft ook bepaalde plekken op haar lichaam waar dat door de deskundige is af te leiden. haar oma heeft zelfmoord gepleegd. Tja haar verhaal is ook triest en daarom wilhij ook niet dat het kind van haar word afgenomen, hij wil omgang. En als in de toekomst eventueel het kind bij hem komt dan nog wil hij dat zijn zoon een aantal keren naar zijn moeder gaat.
Die vriend van me heeft zijn vader nooit gekend want die is op zijn 2de jaar overleden. Tuurlijk is triest maar hij weet wat je mist zonder vader.

Het probleem is dat ze het blijft ontkennen dat ze borderliner is en zoals ze zelf zegt; ik ben niet ziek ik slik alleen medicijnen voor depressie, dan roept ze weer ik ben niet depressief maar angstig, ik slik medicijnen en dus ben ik niet ziek.

afijn ga zo maar door.

Zijn straf zit er nu al een half jaar op maar als hij zijn kind nooit meer zien heeft hij blijvend straf. Hij is echt een goede lieve vader ik heb hem een paar keer met kind gezien en dat was lief en heel verzorgend.
jacky

BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2005 12:15    Onderwerp: graag advies om borderline moeder te overtuigen Reageer met quote Naar onder Naar boven

Heeft iemand eigenlijk wat advies over hoe je het het beste kunt aanpakken in de rechtszaal.

Hij wil dolgraag omgang en is bereid aan een begeleide omgangsregeling mee te werken al is het maar 2 uur in de week.
Hij vindt het ook goed als onderzocht word of hij wel geschikt is voor omgang. Een kamer voor het kind en spullen is er al.
Hij is bereid om mee te werken aan het communicatie-probleem, want hij wil graag met haar overleg kunnen plegen. Ook dit desnoods met hulp.
Kan de moeder dan kan verplicht worden mee te werken aan een omgangsregeling waarbij zij het kind brengt en ze hoeft hem dan ook niet te zien. Hij kan het kind dan daar begeleid zien of ophalen. Van hem mogen de instanties best bekijken hoe het kind op hem reageert na een weekend. Dus dat hij bijvoorbeeld het kind op vrijdag bij de instantie ophaalt en maandagochtend weer brengt.

Kunnen deze dingen door de rechtbank worden bekeken als hij dit aanvoerd?
Beste mensen hij wil echt heel graag en is tot veel bereid, maar hij gaat van binnen dood als hij zijn kind niet kan en mag zien.
Bedankt, elk advies is welkom.

jacky
Suijkerbuijk

BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2005 14:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Moeder dat zij geen omgang tussen vader en kind wil, omdat zij hiervan in de stress zou raken, met gevolgen voor het kind. Als blijkt dat deze stress samenhangt met haar borderline-aandoening, dan heeft het geen zin om omgang tussen vader en kind op deze grond te weigeren. De stress en de gevolgen daarvan voor het kind blijven dan.

Quote:
Hoe kun je die papieren van het procesverbaal het beste presenteren aan de rechter want er staat natuurlijk ook in dat hij haar oppas (terwijl dit haar ex-vriend was) heeft gestoken.

Gewoon in zijn geheel bijvoegen. Ik betwijfel dat er iets in zal staan dat niet al door de moeder op tafel gegooid zal worden.

Het strafblad zal de vader zeker worden aangerekend, en er zal dus een goed verhaal moeten worden gehouden dat hij nu weer op het juiste pad is, en dat hij alles heeft gedaan om zijn kind alleen maar weer te kunnen zien.

Quote:
Ben jij een student of advocaat eigenlijk??

Afgestudeerd jurist, (nog) geen advocaat. Ik heb ook geen speciale ervaring met familiezaken.
jacky

BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2005 15:39    Onderwerp: borderline moeder weigert omgangsregeling Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dank je wel suijkerbuijk,

Er staat inderdaad niets bijzonders meer dan dat ze al geroepen en gezegd heeft.
Voor haar staat er meer belasting in dan voor hem.
Tja iets over slaande ruzie enzo, maar dat heeft ze ook aangevoerd, ze bang voor hem vandaar dat straatverbod.
Ik wilde hem ook wat foto’s meegeven dat hij het kind het 1ste levensjaar continu heeft gezien. Hij doet dan diverse dingen met die kleine, park, bad, slapen op bank ect.

Oja, tegen de mensen die zeggen je krijgt niet zo maar een straat verbod. Mijn ervaring is van wel. Sorry hoor.
Heb het meegemaakt met een collega die het gebouw niet meer in mocht. Hij deed niets verkeert. En die vriend van heeft haar nooit lastig gevallen, hij wilde zijn zoontje horen door de telefoon. Zij hing dan op en hij belde weer. Vervolgens voerde ze aan dat ze zich bedreigd voelde en verzon verhalen dat hij daar stond met een rode auto.
Mooiste is ik heb geen auto maar een paar keer die rode auto van mijn ouders geleend. Hij heeft daar nog nooit in gereden!!!
Helaas mensen maar borderliners verzinnen echt dingen die niet kloppen en die ze zelf doen.
Na het contact en straat verbod heeft hij ook geen contact meer gezocht nog steeds niet zelfs, terwijl het al is verlopen. Puur om maar geen voetbreed in de weg te zitten met de omgangsregeling.
Ik zou zeggen mensen ga eens naar wat van dat soort processen toe en zie hoe vlot je het krijgt. Het is echt schrikken hoor. Hij werd door haar op zijn werk lastig gevallen, zelfs zijn werkgever heeft dat in een brief bevestigd.
Hou me tengoed bij wie het weldegelijk terecht is hoor. Het is goed dat het er is maar de bewijslast zou wat mij betreft hiervan mogen worden opvoerd.
mamakel

Leeftijd: 42
Sterrenbeeld: Tweelingen

BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2008 0:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Suijkerbuijk schreef:

Afgestudeerd jurist, (nog) geen advocaat. Ik heb ook geen speciale ervaring met familiezaken.

en daar hebben wij als ouders zijnde zo veel van nodig en er zijn maar weinig gespecialiseerde advocaten die ons in deze moeilijke zaken willen en of kunnen helpen.....
annemiekewp

Leeftijd: 54
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): RUN
Studieomgeving (MA): RUN

BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2008 9:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

mamakel schreef:
Suijkerbuijk schreef:

en daar hebben wij als ouders zijnde zo veel van nodig en er zijn maar weinig gespecialiseerde advocaten die ons in deze moeilijke zaken willen en of kunnen helpen.....

wellicht een optie om te beginnen met het omschrijven van je vragen?
sietske1980

Leeftijd: 45
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UvA
Studieomgeving (MA): UvA

BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2008 13:44    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik werk in de juridische familierechtwereld. Rechters houden niet van moddergooien in de zittingszaal, een goede advocaat zal dat ook niet doen. Verder gaat een rechter niet 'dokteren'. Hij zal alleen wat kunnen met een medische verklaring van de behandelaar van die vrouw. Maar dat komt niet aan de orde als het om omgang gaat. Zij kan juridisch gezien niet alléén vanwege haar angsten de omgang blokkeren. Het is wel vaak zo dat rechters proberen aan te sturen op het terugwinnen van het vertrouwen door de moeder als er erge dingen zijn gebeurd. Dus dat de omgang bijv eerst in een begeleide setting plaatsvindt. Google anders eens op omgangshuis. Probleem is wel dat voor onderzoek door de raad voor de kinderbescherming en omgangshuis lange wachtlijsten zijn.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds