|
|
| Auteur |
Bericht |
projectworker
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 29 jan 2008 17:47 Onderwerp: arbeidscontract |
|
|
LS,
Vaak wordt de term "van tijd tot tijd" gebruikt. Welk tijdsblok wortd hier exact mee bedoeld. Bijvoorbeeld "De van tijd tot tijd geldende xxxx-regeling"
Men wil hier vaak lezen dat het de laatste regeling is, maar in mijn optiek betreft hte hier een ooit geldende xxxx-regeling, wat niet percé de laatste hoeft te zijn.
De term "van tijd tot tijd" is daardoor nogal vaag en verteld niet om welke regeling het exatc gaat.
Maar is dit juis?
Vriendelijke groet,
PW |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: di 29 jan 2008 18:36 Onderwerp: |
|
|
"Van tijd tot tijd" betekent "af en toe". Ik kan mij niet goed voorstellen dat deze term zo in een overeenkomst wordt gebruikt.
Weet je zeker dat er geen woorden zijn weggevallen? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
projectworker
|
Geplaatst: di 29 jan 2008 19:53 Onderwerp: |
|
|
nee, hellaas niet. Letterlijk staat er "werknemer wordt xxx-vergoeding ter beschiiking gesteld van maximaal €xxx, bruto per maand, zulks onder de voorwaarden als genoemd in de van tijd tot tijd geldende xxx-regeling"
of intepreteer ik dit onjuist?
grtz PW |
|
|
|
|
 |
mcvg
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): Berichten: 279
|
Geplaatst: di 29 jan 2008 20:29 Onderwerp: |
|
|
Klinkt alsof het een standaardcontract was en in plaats van het woordje tijd een datum ingevuld had moeten worden?
Verder kan ik er ook geen chocola van maken. |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: di 29 jan 2008 20:50 Onderwerp: |
|
|
Ik sluit me aan bij mcvg. Ik zie geen andere verklaring.
Staat er misschien ook letterlijk "xxx"? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 29 jan 2008 23:52 Onderwerp: |
|
|
Een af en toe geldende regeling zou op zich kunnen. Maarvoor welk woord/welke woorden staan xxx? Dat zou het wel wat helderder maken..... _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
|
 |
projectworker
|
Geplaatst: wo 30 jan 2008 13:30 Onderwerp: |
|
|
ok, de xxx staat voor mobiliteit!! Een regeling die continue geldt.
Grtz en iedereen bedankt voor zijn input, voor mij is het helder. |
|
|
|
|
 |
|
|