|
Auteur |
Bericht |
joti
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 11 jan 2008 8:41 Onderwerp: Informatieplicht |
|
|
Ik ben een gescheiden ouder, met 3 pubers, nu gaat mijn ex eens in de zoveelste tijd een keertje naar school van ze om informatie, prima. Wanneer eindigd informatieplicht, dit vraag ik ivm dat ex een vd kinderen ook op het werk lastig valt (zaterdagbaantje) en dit kind gaat na de zomer definitief werken, heeft zo'n werkgever net als school dan ook informatieplicht of mag ex zich daar niet vervoegen. |
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: vr 11 jan 2008 12:44 Onderwerp: |
|
|
hoewel dit niet mijn vakgebied is lijkt mij van belang wie het gezag over de kinderen heeft en welke afspraken er gemaakt zijn (omgangsregeling met vastlegging dat de ene ouder de andere informeert etc). kun je ons hierover meer informatie geven? |
|
|
|
 |
joti
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 11 jan 2008 15:11 Onderwerp: |
|
|
Wij hebben gezamelijk ouderlijk gezag dat gaat sinds een aantal jaar heb ik begrepen dus ga er vanuit dat het hier ook zo is.
Verder is er geen bezoekregeling alleen een informatieplicht dus. |
|
|
|
 |
Ruby
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 11 jan 2008 16:29 Onderwerp: |
|
|
Welke info wil hij hebben van de werkgever dan? In een gewoon kerngezin gebeurt dat toch ook niet? Als jouw ex info wilt van zijn kids, kan hij het toch aan jouw vragen? Ik vind dat met schoolgaande kinderen iets heel anders, dan is er ook informatie te verstrekken.. |
|
|
|
 |
@Paul
Leeftijd: 123 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 25 jan 2008 4:45 Onderwerp: |
|
|
Informatie krijgen over je eigen kinderen is geheel onafhankelijk van de gezags situatie.
Vader heeft het recht op dezelfde informatie als jij de moeder.
Verzwijgt je zoon zijn inkomsten voor jou ?
Gaat dit over allimentatie ? Want inderdaad als zoonlief geld verdient kan dit verrekend worden met de allimentatie. |
|
|
|
 |
|