|
Auteur |
Bericht |
Garcia
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HAN
|
Geplaatst: wo 05 dec 2007 22:18 Onderwerp: uitspraak hoogste bestuursrechter mbt fraude van ambtenaren |
|
|
Hallo mensen,
Ik ben bezig met een opdracht voor bestuursrecht waarbij ik een uitspraak moet hebben van de hoogste bestuursrechter in ambtenarenzaken. Het moet betrekking hebben op de fraude van ambtenaren. Alleen ben ik niet handig met het zoeken naar dergelijke uitspraken, zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 06 dec 2007 0:33 Onderwerp: |
|
|
Zoals je hopelijk weet is die hoogste rechter in ambtenarenzaken de Centrale Raad van Beroep. Je zou op zoeken.rechtspraak.nl kunnen zoeken naar uitspraken van die instantie met trefwoord "fraude", rechtsgebied Ambtenarenzaken. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Garcia
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HAN
|
Geplaatst: vr 07 dec 2007 0:02 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Zoals je hopelijk weet is die hoogste rechter in ambtenarenzaken de Centrale Raad van Beroep. Je zou op zoeken.rechtspraak.nl kunnen zoeken naar uitspraken van die instantie met trefwoord "fraude", rechtsgebied Ambtenarenzaken. |
Juist, dank je wel Bona! Heb ik toch nog iets nieuws geleerd. Het leek me moeilijk om dit te gaan zoeken, vooral als je niet met de zoekfunctie handig bent. |
|
|
|
 |
|