|
Auteur |
Bericht |
frankboelens
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 22 nov 2007 14:09 Onderwerp: Wat te doen bij schulden innen na uitspraak rechter |
|
|
Geachte mijnheer / mevrouw
onlangs heeft een rechter uitspraak gedaan in een zaak , uitslag is dat ik een bedrag van ongeveer 15.000 euro aan vergoeding zou krijgen.
Echter, 1 maand geleden heeft de bank al de bezittingen van deze persoon verkocht omdat de persoon ook een riante schuld had bij de bank welke hij niet deed aflossen. ( zal had ik ook beslag laten leggen op een pand , echter de bank was eerst hebbende )
Mijn vraag aan jullie is dan ook : wat is de beste manier om de 15.000 euro door uitspraak van de rechter te gaan vorderen bij deze persoon . Momenteel heeft deze persoon geen rooie cent lijkt het. Verder denk ik dat de persoon in kwestie nu naar het buitenland zal gaan ( geboorteland ) , hoe kom ik dan nog ooit achter zijn gegevens ? |
|
|
|
 |
mcvg
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): Berichten: 279
|
Geplaatst: zo 25 nov 2007 10:48 Onderwerp: |
|
|
Je kunt in principe het Nederlandse vonnis in dat land waar die persoon gaat wonen laten erkennen. Hoe dit precies in zijn werk gaat is in verschillende verdragen geregeld, afhankelijk dus van welk land. Dan kun je vervolgens volgens de regels van dat land verhaal nemen op vermogensbestanddelen die zich daar bevinden. |
|
|
|
 |
|