|
Auteur |
Bericht |
123Twister
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HInh
|
Geplaatst: zo 28 okt 2007 23:57 Onderwerp: Wettenbundel |
|
|
Hallo,
Ik zit in het eerste jaar van mijn studie en heb over niet al te lange tijd tentamens voor een aantal rechtenvakken.
Er mag gebruik gemaakt worden van een 'schone' niet-geannoteerde wettenbundel.
Ik begrijp wel dat er geen aantekeningen in mogen staan.
Maar mag je in zo'n geval wel markeren met een markeerstift?
Dus de vetgedrukte artikelen en eventueel hele zinnen/alinea's die erover gaan?
Ik ben zelf in het bezit van de Kluwer collegebundel.
Alvast bedankt. |
|
|
|
 |
Xanadu
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: ma 29 okt 2007 0:12 Onderwerp: |
|
|
Ook ik ben eerstejaars, je mag inderdaad markeren, uiteraard geen aantekeningen |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 29 okt 2007 8:02 Onderwerp: |
|
|
Wij mogen wel markeren en onderstrepen. Beschreven tabjes mogen echter weer niet.
Maar vraag het zekerheidshalve even na bij je eigen docent. Dat lijkt me wél zo veilig  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Jc_M
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: di 13 nov 2007 16:06 Onderwerp: |
|
|
In Nijmegen is het in het eerste jaar toegestaan te onderstrepen, te verwijzen naar andere artikelen en te verwijzen naar namen van arresten. Hoe dat precies zit in de rest van de bachelor weet ik niet. _________________ Anthony 'Tony' Soprano Sr.: "There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth." |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: di 13 nov 2007 16:27 Onderwerp: |
|
|
Aan de RuG mag strepen wel, maar is het gebruik van letters op elke wijze uitgesloten. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Jc_M
|
Geplaatst: di 13 nov 2007 16:29 Onderwerp: |
|
|
En cijfers? _________________ Anthony 'Tony' Soprano Sr.: "There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth." |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 13 nov 2007 18:08 Onderwerp: |
|
|
Duch schreef: | Aan de RuG mag strepen wel, maar is het gebruik van letters op elke wijze uitgesloten. |
Selectief letters onderstrepen?  _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: di 13 nov 2007 18:39 Onderwerp: |
|
|
Is gedaan inderdaad. Maar het wordt gezien als fraude.  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
|
|
|
 |
Arnoud Engelfriet
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1385
|
Geplaatst: di 13 nov 2007 19:39 Onderwerp: |
|
|
-- --- .-. ... . / -.-. --- -.. . ..--..
Arnoud |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 13 nov 2007 21:03 Onderwerp: |
|
|
Of braille. _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
Jc_M
|
Geplaatst: di 13 nov 2007 21:34 Onderwerp: |
|
|
Ik neem aan dat de grammaticale interpretatie van 'letters' een extensief resultaat zal hebben.
Geen letters, naar analogie dus ook geen cijfers, morse, braille.  _________________ Anthony 'Tony' Soprano Sr.: "There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth." |
|
|
|
 |
Duch Moderator
|
Geplaatst: wo 14 nov 2007 10:58 Onderwerp: |
|
|
Stelletje juristen!  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: wo 14 nov 2007 11:49 Onderwerp: |
|
|
deze juriste werkte met gekleurde onbeschreven tabjes per onderwerp, dan kan je de arresten in de arrestenbundel en artikelen in de wettenbundel snel terugvinden  |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 14 nov 2007 17:32 Onderwerp: |
|
|
annemiekewp schreef: | deze juriste werkte met gekleurde onbeschreven tabjes per onderwerp, dan kan je de arresten in de arrestenbundel en artikelen in de wettenbundel snel terugvinden  |
Ik vond al dat je zo'n kleurige bundel had!  _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
|