|
Auteur |
Bericht |
frankboelens
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 31 okt 2007 15:45 Onderwerp: wil appartement verkopen maar zit in rechtzaak |
|
|
In een eerder onderwerp staat heel het verhaal beschreven , alleen loop ik nu errgens tegen aan waardoor ik zelf een beetje in de problemen kom. Complete verhaal is te zien in : Rechtshulp --- ontroerendgoed verkoop terwijl zelf beslaglegging op huis
Probleem:
nu kreeg ik vandaag bericht van de rechtbank dat de zaak verzet is na februari 2008.
Echter ik wil onderhand na 2,5 jaar de zaak wel eens afgerond gaan zien . Nu hebben mijn vriendin en ik een huis op het oog om te kopen , alleen levert dit dan met de huidige rechtzaak problemen op.
voor de verborgen gebreken wordt van de tegen partij een x bedrag geeist. Dit heeft geen gevolgen als ik mijn appartement nu zou verkopen , omdat ik een bedrag zou eisen , en geen herstel.
MAAR
voor de berging welke in de koopakte is opgenomen maar nooit is bebouwd heeft men besloten dat dhr na de uitspraak 3 weken de tijd zal krijgen om deze te bouwen, doet hij dit niet dan zal er een bedrag van ... tot een maximum van .... gevorderd gaan worden..
Dit houd dus in dat mijn woning bij verkoop nu stukken minder waard omdat ik deze niet kan verkopen met een berging etc..
Mijn nieuwe vraag is dan ook:
Hoe kan ik zorgen dat er iets aan deze situatie gaat veranderen en verspoedigd zal worden , bestaan er geen spoed procedures. |
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: wo 31 okt 2007 20:57 Onderwerp: |
|
|
een topic lijkt me genoeg, slotje? |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 01 nov 2007 19:48 Onderwerp: Re: wil appartement verkopen maar zit in rechtzaak |
|
|
Inderdaad.
frankboelens schreef: | In een eerder onderwerp staat heel het verhaal beschreven , |
Borduur met je nieuwe vraag s.v.p. voort op de thread die al bestaat.  _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
|